1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Palm.

    Een speler heeft 100 Health. Of je nou 35 of 40 dmg doet, het zijn toch 3 schoten:)

    En ga niet een FAMAS en een UMP vergelijken. Doe het me niet aan (het is me niet duidelijk of je ze vergelijkt maar in het geval van niet goed gedaan ;)).
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  2. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind FAL ook goed, 2 sgoten boem kill,
    en in hc is het net een sniper echt geweldig
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De Damage per kogel is hoger, maar je firerate is wel een stuk lager, als je feiten aanwendt, moet je ze wel goed interpreteren ;)
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    En als we het over feiten hebben:

    De DMG/M output van alle SMG's: (neemt dus stopping power een RoF mee)

    MP5K 40---20 720 28,800---14,400
    Vector 25---20 900 22,500---18,000
    UMP .45 40---35 600 24,000---21,000
    Mini-Uzi 30---20 900 27,000---18,000
    P90 30---20 910 27,300---18,200

    links is CQB, rechts is long-range

    UMP zit iets onder het gemiddelde maar aangezien 'long range' een afstand van 40 meter betreft in COD maakt de UMP dat RUIMSCHOOTS goed.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Doe maar eens de RoF x de damage, dan is de UMP ineens een stuk minder krachtig per seconde dat je schiet.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat staat daar. Ik heb het zelfs voor je vetgedrukt.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ow, ik had daar nog niet goed naar gekeken, maar zo zie je dus dat op de shortrange de UMP helemaal niet zo sterk is zoals ik al zei. En ik had al gezegd dat hij soms op long range wel redelijk sterk kan zijn, maar de nauwkeurigheid is dan wel een stuk minder. Je kan dan iig niet sprayen of aan 1 stuk vuren.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als één geheel (en dat is de manier waarop je een wapen moet bekijken) heeft het wapen een aantal eigenschappen:

    Killt redelijk snel in CQB

    Killt sneller dan AR's in long range (vooral singleshot met waarop je zeg maar op een 1/8 maat schiet).

    Heeft een lage RoF en een groot magazijn wat zorgt dat je in de praktijk het langst kan blijven schieten.

    Uiteraard de mobiliteit van een SMG

    1 Shot Kill op HC

    Vereist geen SP om effectief te zijn (beter gezegd, SP veranderd feitelijk NIKS aan het wapen behalve dat CQB een 2 shot kill wordt voordat je tegenstander dood is tov 3 schoten).

    Door al deze eigenschappen vind ik de UMP overpowered. Het kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, maar dit geweer wordt gewoon misbruikt op S&D.

    Laat ik het zo zeggen: Geef de gemiddelde UMP gebruiker een Mini-Uzi. Wedden dat ze lager scoren?

    En de UMP is een 2 Shot Kill op short range met SP. Als je dat niet effectief vind... Alleen een MP5K en shotguns zijn sneller (naar mijn weten).

    Uiteraard baseer ik mijn bevindingen ook op andere data en mijn eigen spelervaring.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk toch dat het deels subjectief is. Je verhaal kan best deels waar zijn, daar twijfel ik niet aan. Ik heb net even gespeeld en op Highrise kon ik van de ene kant naar de andere kant met een paar kogels iemand killen met een UMP met Silencer. Maar je kan ook zeggen dat het een net niet wapen is, op shortrange heb je meerdere smg's die beter zijn, zoals al aangetoond door jezelf en daarnaast nog shotguns en knives. Op longerange ben je over het algemeen beter af met een AR. Ik blijf erbij dat alle wapens hun voors en tegens hebben, het heeft ook met eigen voorkeur te maken, en het is niet zo dat 1 wapen er uit springt. Het is ook niet zo dat de beste spelers allemaal met 1 wapen spelen, zoals dat bij sommige topracegames wel zo was met een bepaalde auto.

    Dat ie een lage RoF heeft een voordeel noemen omdat je magazijn leeg is vind ik een drogreden, dat heb je zelf in de hand en daarnaast kan je met SoH snel herladen. Daarnaast heeft de P90 een nog veel voller magazijn. Je moet trouwens ook met bursts schieten, vooral op afstand, dan is ie beter dan wanneer je vol vuurt.
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dus een paar wapens (UMP,SPAS,AK-47 etc.) zijn overpowered maar de F2000 is underpowered en het is toch een lekker wapen. Ook al heeft het behoorlijk veel recoil.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die gasten denken zeker dat quickscopen skill is....

    Als je de accuracy ook nog mee kunt nemen kun je zien welk wapen het beste zou moeten zijn.

    Ligt ook geheel aan welke game mode je speelt en welke perks je gebruikt.


    Hebben julie nog tips voor wapens als ik Core speel met Cold Blooded?
     
  13. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben als laatste primary weapon nu aan het proberen de Fal op, voorlopig, 500kills te krijgen, zodat ik met alle primary weapons de eerste title heb behaald. En ik heb echt door hoe krachtig die Fal wel niet is, vaak zijn 2 schoten genoeg voor een kill. Maar ik kan er niet mee overweg... Het wil maar niet lukken. ik zit nu op 300 nog wat kills, terwijl ik er toch al een heel poosje mee aan het stuntelen ben. Ik wil hem in ieder geval per se halen. Daarnaast ook nog steeds bezig met mijn SitRep perk, wat een bitch om die te halen zeg, lijkt wel geen einde aan te komen! En nog bezig met HelicopterInbound, 1000 helicopters dus. Ben nu op 639. Als ik SitRep en Helicopter heb, ga ik maar weer eens verder prestigen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel zelf eigenlijk nooit met coldblooded maar het lijkt me dat je een wapen moet kiezen wat een beetje een lekkere range heeft omdat je vast ook een silencer gaat gebruiken en er niets irritanters is dan mensen zien lopen maar alleen hitboxes krijgen omdat je silencer je range enorm verneukt :+

    Dus als je graag met assault rifles speelt zou ik zeggen de Famas/M16/ACR en als je met SMG speelt de UMP
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie ook gasten met een gemodde controller met de FAL spelen. Dan is het denk ik wel het beste wapen in het spel. Zelfde was als met de G3 in CoD4
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Godsamme, eindelijk deze gehaald;

    [​IMG]

    Heb wel eens eerder Nuke's e.d gehaald ... maar nog nooit toen we aan het verliezen waren. Toen hun tellertje op 198 sloeg met Domination haalde ik net mijn Nuke, was best happy :+
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, de kracht van de Fal gecombineerd met een volautomatische zeer hoge RoF door een gemodde controller is onovertroffen natuurlijk.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het lukt mij maar niet om de nuke te halen. Erg frustrerend. :):
     
  19. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    vraag je over cod mf2.

    Ben vrij nieuwe in deze game. (level 14 nu)
    Wou gisteren met een kammeraad over internet die coóp missies doen, maar we krgen geen contact met elkaar. Wel kunnen we elkaar uitnodigen om bij elkaar in een game (free for all) te spelen bijvoorbeeld.

    Iemand hier een verklaring / uitleg voor toevallig?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb een paar keer een nuke gehad dat we voor stonden maar ik niet durfde te wachten totdat we achter stonden. Redelijk vaak heb ik dan DCs of mislukt de host migration...
     

Deel Deze Pagina