1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja heb ik ook wel eens gehad, maar waar ik dan een hekel aan heb is dat mensen
    niet eerst leaven voordat ze de xbox uitzetten maar dat ze dat in de game doen.
    Ik had een keer een game, had net een nuke gehaald, wil ik hem inzetten ga ik heel erg laggen loop het scherm vast en wordt ik weer in de lobby gedonderd. IW moet dit probleem eigenlijk wel verhelpen.:+
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar kunnen ze weinig aan doen, als de host zn xbox uitdoet of de netwerkkabel eruit trekt kunnen ze niet meer netjes de host migreren
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja oke, maar dan snap ik nog niet waarom mensen niet eerst leaven en dan hun xbox uitzetten. Want als je gelijk je xbox uitzet blijft je score van die game ook niet meer staan.
     
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen leaven ook de game omdat ze slecht gaan en dus geowned worden, en willen dus niet dat hun score word opgeslagen ;)
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan alsnog ik heb ook wel slechte potjes maar ik ga dan ook niet gelijk de xbox uitzetten.
     
  6. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar als je het zegmaar beu bent en je wilt stoppen, en je gaat slecht op dat moment, dan begrijp ik dat je je xbox uit zet...
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige consoles lopen vast of worden door moeders uitgezet ;) Zijn nog genoeg andere mogelijkheden. Verder worden volgens mij je score nog steeds opgeslagen als de console uitgeschakeld wordt.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je score word niet opgeslagen als je je xbox uit zet, hetzelfde als naar dashboard gaan. ;)
     
  9. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry:9 Maar het is gewoon makkelijker om ff die knop in te drukken als je stopt dan dat je eerst leaved etc.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja maar als je daarmee het potje voor de rest van de spelers verpest vindt ik
    alsnog dat je het niet moet doen.:+
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    :+Ik vind mensen die leaven nadat er een nuke wordt ingezet ook triest!
     
  12. Vassili(SR)

    Vassili(SR) Cerebral Assassin

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat zouden ze er aan moeten doen dan? voordat je in een lobby komt een speedtest uitvoeren en als je zakt terug naar dashboard kicken?
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het vervelende is dat ze er niks tegen kunnen doen!:+
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe zou dat systeem voor het uitzoeken van de host in sommige gevallen verbeteren, maar dit is ingewikkeld en COD is gewoon P2P. Dat betekent ook dat je waarschijnlijk niet de beste connectie hebt behalve als bijvoorbeeld een andere nederlander host is.
     
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik wil graag de 'Dictator' title halen, maar dan moet je een heel LMG magezijn in je vijanden pompen, zonder ook maar 1 kogel te missen. Ik heb de AUG - Hbar al genomen omdat die een stuk minder kogels heeft, maar het blijft vrij lastig vind ik, daarom de vraag, werkt het ook als je het bv, op harriers doet? (van de tegenstander natuurlijk) Das toch ook 'the enemy'?:9
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je gewoon mag reloaden of dood gaan. Als je maar het aantal kogels dat in het magazijn zit achter elkaar raak schiet zonder te missen.
     
  18. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik dacht altijd hier ga ik niet eens aan beginnen, maar als je dood kan gaan is het wel de moeite waard.
     
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh, dan is het goed te doen!
    Dankjewel, ik heb weer hoop.8)
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat ook handig om te doen is marathon en lightweight, want als je dan naar de enemy rusht kan je ze in de rug schieten. Maar je moet ook meer schieten want je hebt geen stopping power.
     

Deel Deze Pagina