Ik merk absoluut dat de grip veel nut heeft bij de M1014 en de SPAS, je ben veel accurater over wat langere afstanden. Juist bij de semi automatische shotguns laat ik hem wel eens achterwege omdat je daar toch al meer mee geneigd hem om heel dicht op je tegenstander te gaan zitten en hem dood te sprayen. Dan maakt dat beetje accuracy niet veel meer uit. Maar juist met de spas waar de reload best langzaam is kan de grip echt het verschil maken tussen een kill en een hitmarker op de wat grotere afstand.
omdat ik games wel leuk vind om over te praten. maar ik verwachte niet dat er zulke die - hearts zijn
Pas maar op, want je veroorzaakt echt tering veel haat jegens jezelf Hmm, ik dacht altijd dat Spas-12 Grip nutteloos was. Gebruik hem met FMJ. Toch maar eens proberen
dit dus part 1http://www.youtube.com/watch?v=Rh9LEfC9-qU part2 http://www.youtube.com/watch?v=G9ecqPYiGOo&feature=related
Allen zeggen die vids niet zo heel veel, je hebt mensen (zoals in mijn link) die de data uit de gamefiles extracten en zo 100% accuraat zijn met hun bevindingen.
Dat van die spread is toch alleen wanneer je Steady Aim gebruikt? En dat je sneller pompt met ADS was me nog nooit opgevallen!
Ja, dat is alleen als je Steady Aim gebruikt. Heb je bijvoorbeeld Ninja, dan is er veel minder spread. En het verschil in tijd was me best wel opgevallen, zit toch best wat tijd tussen
Nee hoor. Alleen steady aim maakt hipfiren nog accurater (en vergroot dus de kans op de OHK op 'afstand')
Ja, en dus ben je wanneer je steady aim gebruikt accurater met hipfiren dan bij ADS. Dat is wat ik zeg toch?
Throwing Knife gooien gaat echt té lekker de laatste tijd, verre afstanden gaan beter als korte afstanden.
Ja herken wel een beetje wat je zegt. Echt verre afstanden daarintegen zijn dan weer heel onberekenbaar...
Met die Throwing Knifes geldt echt oefening baart kunst. Op het begin is het zo moeilijk met die dingen te werken, maar als je ze onder de knie hebt zijn ze echt gruwelijk dodelijk.
Ja maar wel irritant om tegen je te hebben. wat ook leuk is met 1 of meer leden samen online mw2 ff spelen en dan gasten met een riot shield in closen en meppen of een paar keer vol op de tanden van een bek van een gast op mw2 schieten met de model 1887
nee hoor die luukie is gwn een irritant kereltje die pm,s stuurt dat die wel in het hoge vwo zit en zich cool daarmee vind maarja. Daag dan nu ook niet meer uit. Doet niemand meer luuk