please /Mod Post normaal, of post niet. 20x dezelfde offtopic vraag stellen gaat nergens over. - Gerjan
Omdat het nogal 'lame' is als je in het gras gaat wachten tot er iemand langs komt, om hem vervolgens in zijn rug te schieten. Maar jij mag het spel spelen zoals jij het zelf wil
Het kan ook niet op elke map hé. En OMA met Danger Close, noobtube is denk ik net zo zielig. Plus dat het geen one hit kill is met de M21.
Daar heb je gelijk in, OMA is echt de meest ongebalanceerde perk die je maar kan bedenken. Hoe het mogelijk is dat ze niet van tevoren bedacht hebben dat je ook met OMA maar 2 noobtubes/claymores bij je kan hebben kan ik echt met mijn verstand niet bij
En er was er nog een tactiek die ik hier ergens had gelezen. Door een tactical intersertion neer te leggen en ergens gaan liggen wachten tot ze bij die tactical intersertion zijn en dan dood schieten. En met de tactiek van mij kan ik toch nog makkelijk worden gezien als ik beweeg door het gras. Ik vind het wel leuk om door het hele level prone te bewegen en proberen geen death te krijgen, zo ben ik BTW op het idee gekomen.
Dat vind ik juist wel grappig , mag ik zelf ook graag doen. Vooral in objective gametypes waar tactival insertion vaak gebruikt word is een tactical insertion die je expres op een niet zo heel sneaky plekje neerlegt een heel mooi lokkertje. Datzelfde geld ook voor de care package, als je die goed in het zicht neer gooit kun je vaak wel wat makkelijke kills pakken van mensen die hem proberen te capturen
Met de care package is ook wel leuk. Vooral met emergency airdrop, dan komt vaak het hele of gedeelte van de enemys er op af. Maar als je dus iemand tegen komt in het gras ben ik het.
Mensen spelen zoals ze willen spelen. Als ze daardoor het spel leuk vinden of dat het daardoor beter gaat dan moeten ze dat maar lekker doen.
Ik word net in een core match gekilled door: WA2000 met silencer, thermal, cold blooded. Terwijl het geeneens een headshot was.
Ja sure, ik heb er 16 Maar heb idd wel ff zin in Spec ops GT = CopycatFanatic (nee dat heeft niets met de copycat deathstreak te maken, maar dat is een random naam die xbox live me gaf)
Lamo class voor Mosh Pit HC : Riot Shield Raffica extended mags Semtex Marathon Lightweight Commando Rond rennen als een idioot. Kogels vangen, zodra ze herladen meteen raffica te voorschijn *bapbap* en weer verder Liefst natuurlijk achter cover waarbij ze je wel kunnen zien maar niet je voeten kunnen raken. Riot shield @ HC is veel leuker. 1 hit 1 kill En idd die WA2000 is waardeloos voor met core. Maar met HC vind ik het een brilliant ding. WA2000 + silencer / cold blooded / ninja