Schrijf mij ook maar in. Ben altijd wel in voor een community match. EDIT: Kunnen we misschien vragen of iedereen niet als standaard wapen z'n tube wil gebruiken? Kijk als je een of twee keer door z'n ding gepakt wordt kan het nog wel, maar als ik bijna elke keer gekilled wordt door die dingen krijg ik er snel de beerie beerie van.
Beter gaan we dan SnD met Intervention only ofzo doen? Dan kan Neon vette match winning kills capturen.
je staat er al bij he.. Code: Tot zover: erwin van hulst Madoperator o iMa JoKeeR xi EagleScream gaara123xXx FinalBob WOUW5 CopycatFanatic Dutch Future TobiasBB zerbucci Distoration NeonnovA
Hierdoor ben ik dus gestopt met mw2 te spelen, al die apen die menen dat ze een "montage-style" met de intervention moeten lopen kloten... echt triest en dan natuurlijk al die belachelijke killstreaks, cod5 ftw!
En ik heb mezelf er ook maar bij gezet vandaag even mijn xbox weer aansluiten, iemand zin in een potje vanavond? moet weer in spelen na 6 weken! Add: ScarLuuk
wil wel spelen, maar heb momenteel RRoD Maar het ligt waarschijnlijk aan de voeding, me broer is het nu aant fixen.
erwin van hulst Madoperator o iMa JoKeeR xi EagleScream gaara123xXx FinalBob WOUW5 CopycatFanatic Dutch Future TobiasBB zerbucci Distoration NeonnovA ScarLuuk Reflex Vato 15 man zitten we nu... wat is maximaal? (wat is leuk)
Ik denk dat het handigste is om een uur of 4 's middags, maar het kan toch ook als een paar vrijdag niet kunnen zaterdag of zondag?