Ik ben altijd wel in voor een potje quikscopen maar dat maakt mij ook niet gelijk een noob. Dat is hetzelfde als zeggen, jij hebt altijd zin in TDM dus ben je ook gelijk een noob.
Ik was vergeten gister mensen toe te voegen, maar dat heb ik nu wel gedaan. En vanavond dan ongeveer half acht?
Nope zeg ik. Maak jij er van. Ik zeg dat noobs er zin in hebben. Niet dat de mensen die het doen noobs zijn. Ik haat TDM btw
Gister wel leuke potjes gespeeld zeg, shit de vijanden maakte geen schijn van kans toen we public gingen spelen! En de vredeskreet van WOUW5 gaat niet uit mijn kop toen hij mij (eindelijk) kilde: "nu kan ik vredig sterven!" Wie is er vanavond allemaal bij? ik begin denk ik al voor het avond eten met spelen dus als mensen willen ze kunnen mij joinen
Ik ben tot ongeveer 7 uur bij een verjaardag dus ik denk als ik kan dat ik dan zo rond half 8 online ben.
Ik had een keer 24 kills, vervolgens shiet ik op een gast met SPAS 12, host migration begint en die gast schiet mij neer als de teller bij mij nog op 1 staat.
Hehe, kreeg vanmiddag een berichtje dat van iemand dat ik een boostnoob was nadat ik twee potjes FFA achter elkaar met iets van 15 punten verschil op de nummer 2 won en daarna peerde hij hem natuurlijk. Omdat ik me niet zomaar laat uitmaken voor boostert ben ik hem steeds gevolgd naar nieuwe potjes om hem weer in te maken. Kreeg na tien potjes ofzo een berichtje, en ik citeer: 'Ok, ok, I'm sorry! You're not boosting. Just leave me alone ok?'
Tar + FMJ (heb liever holo, maar ben bezig met challenge) Spas + Grip (maar die gebruik ik zo goed als niet Claymore/Stun Scavenger Pro Hardline Pro SitRep Pro SitRep Pro prefereer ik tegenwoordig over Ninja Pro, is echt wel een goede perk.