1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook mee eens.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Precies, waar ik me ook zo aan erger is dat bij bijvoorbeeld SnD iemand als laatste over is en hij gaat zitten no-scopen of quicscopen naar de andere kant van de map... No-scope is sowieso een no-no tenzij je de loop in iemand zijn kont steekt en een quicscope alleen doen als het moet, anders gewoon voor de hardscope gaan en je team even niet verneuken...
     
  3. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    dit soort gasten + de zogenaamde quick scopers, die reacties geven van kijk mij pro zijn.
    Daar erger ik me echt aan :mad:

    en idd bovenstaande S&D verhaal herken ik ook |:-
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan, heb een uurtje of twee MW2 gespeeld samen met vrienden en het was hardstikke cool, en weinig gecheat gezien, dus gelukkig kan het nog wel. Een heel tijdje eerst Barebones gedaan en dat ging lekker, en later Hardcore Team DM gedaan, en daar begon het na een tijdje op te vallen dat dingen niet klopte. Volledige magazijnen leegknallen op iemand en hij sterft niet,maar andersom wel en ga zo maar door. Gelukkig gebeurde dit pas na 1,5 uur spelen ongeveer dus meerendeels van de tijd ging het toppie.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom schiet iedereen door mijn Riot Shield....kan de challenges nooit halen als dat kut ding bugged is...
     
  6. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een sentrygun gaan zitten? Of onder een Harrier ;)
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg batties die een maand doen om footage te schieten voor hun filmpje, maar er zijn ook gewoon spelers die er wel echt goed in zijn. Nja, in ieder geval in quickscopes etc. Dus niet iedereen over één kam scheren hè:+
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies!

    Anyways, laatste filmpje van de week. :+

    [yt]piA_dAu0ctI[/yt]

    &Dan die throwing knife @ 0:12

    _O_

    Eerste dag dat hij zijn HD PVR heeft en dan al zo'n kill.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste kill is niet mooi, de 2de en 3de zijn best grappig
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind de 1e ook kut, kost ook echt 3 pogingen, 3e vind ik ook niet geweldig. :+
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de 3de is ook niet heel mooi ofzo, maar wel beter dan die 1ste. Nog meer filmpjes btw?
     
  12. boninkje14

    boninkje14 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    kom in de clan *NL*. het is een ervaren clan die ook alleen maar ervaren spelers zoeken en we zijn net begonnen dus onze begin limiet is dat je 1e keer geprestist bent (soms kan er een uitzondering worden gemaakt).
    Leden van onze stam zijn:
    TIM KINNEGING: Ratio 0.68 en 2e keer geprestist. (hij heeft niet zo'n goed ratio maar dat komt doordat hij in het begin het een beetje heeft verpest hij haalt nu vaak chopper gunner en dat soort dingentjes)
    BurialWhistle: Ratio 0.71 en hij is 0 keer geprestist. (hij is net begonnen maar hij is een super belangerijke en goeie speler voor deze clan)
    PIETER LUBBE: ratio 0.60 en 0 keer geprestist (hij heeft zo'n slechte ratio omdat hij aan knuke boosting deed voor een vriend maar is daar inmiddels mee gestopt en hij is super goed in quikscope)
    boninkje14 Ratio 0.87 en 2e keer geprestist. (hij heeft al meer dan 10 knukes gehaald en is leider van deze stam.
    We hebben nog meer spelers waarmee we in onderhandeling zijn of ze in deze stam komen maar dat zal ik snel hier plaatsen.
    Als je deze stam wil joinen voeg dan boninkje14 toe een stuur en vriendelijke bericht en vertel daarin waarom je in de clan wil en wat je ervaring en ratio is. dus join *NL*
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je beter hier posten
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je die spelers aankondigt en dan excuses moet maken waarom ze zo'n slechte ratio hebben is het vertrouwen in deze clan ook ver te zoeken imo. Vanzelfsprekend zegt een ratio lang niet alles maar iemand die nog maar 1 of 2 x geprestiged is noem ik niet echt ervaren, maar desalniettemin succes met het vinden van leden.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, succes met het vinden van leden voor je stam!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmmm, ik ben ook maar 1 keer geprestiged en zou ook wel eens een knuke willen halen... misschien is deze stam wel iets voor mij
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja, ik post het NET in het Live topic, kom ik hier, zie ik het ook staan8)
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Is er double exp?
    Ik krijg nu voor elke kill 1000 met S&D?
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Van 402
     
  20. Forty

    Forty Guest

    lol ga op TDM en als je +200 krijgt is het Double exp.
     

Deel Deze Pagina