Ik moet nog een nuke voor emblem, heb ik net een potje in Afghan sta ik 22-0 wordt ik van tachtig meter ge-noob tubed.
Haha, had net een vriend echt genaaid. Probeerde grappig te doen door een semtex op mij te gooien, dus dat doet hij, loop ik naar hem toe. Dood.
Had ik ook, was zo op Wasteland SnD ik stuck zo'n teammate sniper hij denkt van OMGWTF gaat ie naar mij rennen
nice ik heb -drop care package op iemand ( eens 2 keer dezelfde gozer ) 1000 kills met: Predator Harrier Sentry Airstrike Helicopter Pavelow Chopper gunner AC-130 700 met stealth bomber (enige underpowerd ding in MW2?) ook 1000 uav 1000 care package ( emergency airdrop!!) 1000 airstrikes en heli slechts 350 maar deze prestige ook alleen heli's gehad uit airdrop.
Vind dat zo jammer. Echt een van de tofste killstreaks in MW2, maar ik krijg er bijna nooit veel kills mee
WAUW!! Ik heb met Pavelow 700+ kills, en met ac-130 500+ kills, ik zou ook best graag die 1000 kills met ac130 hebben alleen maar voor die emblem. En hoe heb je het met die sentry gedaan?(zeker ground war)
Is nog wel goed in Wasteland ground war als ze allemaal bij zo'n trench zitten heb je minimaal 4-5 kills. Edit: lol 3 posts erbij in 1 minuut.
Sentry's heb ik gedaan met care package-sentry-emergency airdrop vaak ground war maar niet perse en dan neerzetten op tactische plekken en zo 10 kills per potje met sentry
Ik had ergens gezien dat als je bijv: harrier, emergency, chopper hebt en in je emergency zitten dan 2 choppers dat die kills dan niet voor je killstreak verder tellen maar wel voor je killstreak bij leaderboards maar is dat wel zo? Want het kan volgens mij best wel.
In de game telt alles wat uit je carepackage killstreak komt niet door naar je volgende killstreak, maar wanneer je op de leaderboards kijkt wel. Dit is omdat bij de leaderboards alleen word gekeken hoeveel mensen je dood achter elkaar zonder dat je dood gaat. Snappie?