1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ze altijd weer verzinnen he, ik kreeg laatst ook de message:
    harrier hacker
    WTF? ik had toen 3 harrier in 1 ffa potje
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja zielige figuren hé:emo:

    Btw, mensen let nou eens op dat je geen dubbelposts maakt! je hebt ook nog iets genaamd een EDIT knop!
    Zie alleen maar dubbel posts op iedere pagina.....
     
  3. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt zo, dat zou echt dom zijn
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, is niet zo. Je krijgt alleen nog maar meer terugslag.
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, het was of dat of verliezen. als ik objective games speel dan ga ik ook voor de objective. ik had ff geen zin in TDM, vandaar. gelukkig kwamen later maten van me ook online.

    gisteren gingen we lekker, zaten op een winstreak van 19 met TDM, helaas moesten er een paar stoppen en waren we met zijn drieen over. het andere team hadden we al paar keer verslagen, dat konden ze niet hebben dus het laatste potje hebben we verloren :mad: (OMA Noobtube met zijn allen campen dan kunnen we winnen)
    was wel jammer want mijn winstreak staat op 23 en dit was een mooie kans om hem te verhogen.
     
  6. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met last stand, mijn laatste perk, dan heb ik ze allemaal behaald. Inderdaad, Counter Claymore is een roze speen, en Counter C4 is een blauwe speen, zijn wel leuk. Ook tactical insertion destroyen heb ik behaald door het gebruik van Sitrep. Das trouwens ook nog best een lastige, want tactical insertion wordt niet veel gebruikt. En als het al gebruikt wordt, campt men er zo ontzettend omheen, dat het niet mee valt dat ding te slopen. Tenminste, mij niet...

    F2000 is inderdaad een prima wapen, alleen wel continu in heel kleine salvo's vuren, want de recoil is niet normaal! PP2000 vond ik echter ook helemaal niet verkeerd, al gaat mijn voorkeur binnen de hand-guns uit naar de TMP. Beetje klein magazijn (15/30), maar verder een heerlijke gun, die ik inmiddels bijna op de 2500 heb :)
    Desert Eagle heb ik een paar keer geprobeert, maar is inderdaad niet echt mijn ding. Dan ga ik liever voor de .44 Magnum.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    naja ik doelde meer op het aimen. het is zo bij de desert eagle dat je iets rechts of links van je target moet schieten om te raken. met TK is dat niet zo
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Desert Eagle moet je Akimbo gebruiken, dan is ie echt wel goed hoor!:)
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel eerst zoveel kills maken met de standaard DE helaas:+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pistols etc moet je gewoon in HC halen.
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja desert wel, maar m9 en usp akimbo zijn gewoon beesten in core.
    Had laasts ook weer 5 kills in 10 seconde met usp akimbo, heerlijk ook om daarmee fucking snel te schieten in final kill, dan zie je zo in slowmotion hoe snel je schiet(best wel trigger-fingers :p)
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Magnum is ook wel te doen in core
    desert kan ik niks mee worden :p
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, USP Akimbo is ziek. Heb nog best vaak berichten gekregen waarin stond dat ik een ''Modded controller noob'' was, terwijl ik gewoon snel ben met m'n vingers:+
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat verschil zie je echt wel hoor :9
    hoe snel je ook bent met je vingers, het is niet zoals een modded controller.
    Alhoewel sommige mensen wel echt bloedsnel zijn.
     
  15. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    modded controllers werken toch ook niet voor akimbo? dat schiet alleen het rechter pistool ofniet?

    maar snel schieten is ook vol makkelijk, je moet het ff door hebben, hij schiet zal maar zeggen op 50% indrukken, dus moet je steeds 45%, 55% indrukken, als je snapt wat ik bedoel.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie is de beste quickscoper van dit forum?
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    scarluuk, as far as i've seen
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    moeten we maar eens een lobby doen!
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 2 weekjes terug gedaan, vrijdag avond, kunnen we nu weer doen
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha krijg net een voice message van zo'n 12 jarig menneke (KcN x Snipez om precies te zijn) die begint te schreeuwen dat ik geen vrienden heb en het enigste wat ik doe is cheaten want ik schiet hem neer net nadat ik de hoek om kom... (UAV anyone?:+) en hij vond het raar dat ik hem van achter hoorde aankomen (Tritton gaming headset anyone?:+)
    Ik stuur hem die dingen krijg ik een message terug ja maar je hebt geen mic op je headset want je bent daar waarschijnlijk te arm voor!:+ (had mijn mic niet in)
    Sterk argument toch?:+
    Ik denk dat ik binnenkort maar eens wat werk ga capturen van mij en al die messages maar eens online zet en hun een linkje stuur met hun messages en voice-messages :9


    :D i'm flattered :)
     

Deel Deze Pagina