2.26 is zeker netjes, ik ben gepiekt op 2.2 maar nu weer aan t schommelen richting de 2.1 Kan het niet laten om te quitten als de verbinding niet voor iedereen vol groen is.. irriteer ik me anders kapot aan
Ik geef zelf echt helemaal niks meer om zulke stats, maar kpd 4.0 en win van 2.26 is zeer netjes. Had eerst een kpd van 2.3 maar zit onderhand weer op de 2.0 door te kutten met maten
Mijn KD zit nu op 1.37, en dat komt omdat ik in het begin behoorlijk slecht was en me kd nu echt heel langzaam omhoog gaat. Win ratio zit op 0.84, en accuracy op 17.70% ook behoorlijk laag.
Nee cod MW2 is de enige die ik niet competitief heb gespeeld. Laatste keer dat ik competitief heb gespeeld was 1 week voor de release cod MW2 en dat was een FFA toernooi, ben toen 2e geworden.
Das best netjes! Dit is mijn eerste Cod, en was eerst al blij met 1, toen ging het steeds hoger, en het vet serieus gespeeld om 2 te halen, was toen gelukt en nu zit ik maar een beetje te kloten/challenges halen en nu is het 2.19
Hoeveel dagen hebben jullie er eigenlijk al op zitten? Vriend van mij heeft bijna 30 dagen, echt sick
Ik 'maar' iets van 6, bijna 7 dagen in multiplayer. Misschien kom ik op 10 dagen in totaal als ik special ops en campaign erbij reken. 10 dagen, dat vind ik al veel.
Zijn er hier ook mensen aanwezig die regelmatig online spelen met vrienden, dan heel erg vaak online noobs ownen en zichzelf afvragen of ze ook echt goed zijn? PM me of check www.reflexgt.com
Dat 3rd person gedoe vind ik echt niet te doen. Ik ging alle gamemodes eens proberen, maar met 3rd person capture the flag was ik snel afgehaakt. Echt verschrikkelijk!
snipen met acog is daar nog wel leuk, maar ik heb zelf niet echt het idee meer dat ik Cod speel bij 3rd person