Als er iemand Team Deathmatch speelt en nog wat hulp kan gebruiken dan doe ik graag mee. Alleen spelen is echt saai en je team zuigt meestal waardoor je verliest. Mijn Stats: Tijd: 24 dagen Wins: 2500 - Losses: 1900 k/D: 2.26 ( Ja ik camp ) Ik ben 23 jaar mocht het belangrijk zijn Mijn Gamertag is: Scuderia NL
Tsja, ze zijn hatelijk. Maar je kan niet ontkennen dat het heerlijk is om een multikill te halen met een noobtube, rpg oid. EDIT: reactie op laatste post vorige pagina
Vandaag ging ik echt als een beest!!!! Voor de gein even Nuke aangezet... en ja hoor 1e poging gelijk weer gelukt
Ik post mijn kd maar niet, dan denken de meeste hier dat ik in een hoekje lig met coldblooded + silencer
Ach, ik heb 1,06 ofzo. Alleen ik speel altijd in mijn eentje en soms ga ik maar stom rushen, omdat ik boos ben dat het niet werkt Als het boven de 1 blijft vind ik het allemaal wel goed. Laatste tijd niet veel meer gespeeld en gisteren paar potjes gedaan, maar het was allemaal niet zo leuk meer. Werd ook beetje hard overlopen.
2.59 maar ik zit nooit langer dan 3 seconde op de zelfde plek =/ kben altijd rondjes aan het rennen door de map, ik heb het geduld niet om iemand op te wachten
Ghehe, one love Ik heb je volgens mij in m'n friendslist, maar we hebben echt nog nooit samen gespeeld