1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nice!:thumbs:
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    MG4 met grip en thermal :D 58-3 wasteland
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Haha had je uiteindelijk toch nog thermal gehaald:+
     
  4. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie, maar in de 2e mappack verziekt Fuel voor mij echt alles. Vind dat echt een eerste klas pauper map, en verschrikkelijk om te spelen...
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Voor alle gasten die nog steeds druk bezig zijn met Modern Warfare 2 is er over 2weken een leuk Toernooi in Weesp (Zondag 31 Oktober 2010)

    * Oktober 31ste, 10uur - 22uur
    * 12 teams
    * Regels: Decerto v2
    * Group and knockout stage
    * Minstens 5 'best of 3' matches per team
    * Entree prijs per speler: €25
    * Prijzengeld:
    1st = €600
    2nd = €300
    3rd = €100

    Website om in te schrijven: http://www.reflexgt.com/
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zijn die banned? En waarom is bv Bling ook banned?
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, omdat die voor n00bs zijn, en je met Bling relatief (RDS + silencer bv.) overpowerde combinaties kan maken. Lijkt me logisch toch?

    En Stun vertraagt het spel enorm en je kan ze snel gooien waardoor ze in de handen van een goede speler ook heel sterk zijn. Als je 1v1 speelt en de tegenstanders is gestunt is het veeeeeeeeeel makkelijker om hem neer te schieten.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grenade launcher moest er natuurlijk niet bij.

    Waarom is een LMG en machine pistol voor noobs dan? En wat is een MMG eigenlijk? Staan killstreaks wel aan want dat is meer iets voor noobs IMO.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    LMG omdat ze vrij overpowered zouden moeten zijn, maar dit was eigenlijk in COD4 en in MW2 is dit IMO een beetje achterhaald, de ACR is veel krachtiger (in accuracy). En machine pistol omdat je bv. een PP2000 haast als primary kan gebruiken.

    Zijn Secondary shotties niet geband? the fuck?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wel alle shotguns zijn gebanned. Ik had de lijst ingekort met wapens waar ik vragen over had. Ik was alleen vergeten de GL eruit te knippen.

    Wat is trouwens een MMG of stel ik dan een rare vraag? Ik zou zeggen Mounted Machine Gun....!?
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    MMG = Mounted Machine Gun idd

    LMG's zijn gebanned omdat je daarmee gewoon oneindig kan doorsprayen en ze imo toch wel redelijk krachtig zijn.

    Bling + stun, legde koennn al uit :thumbs:

    Machine pistols waren gewoon te overpowered, neem als voorbeeld de akimbo glocks. Als je die tegenkomt op close range is het eigenlijk al over.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok duidelijk bedankt :) MMG banned omdat die infammo heeft?
     
  13. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verbaas me vaak over de zogenaamde noob wapens. Veel mensen zien de UMP45 als een noob wapen. Ik vind het beslist geen noob wapen, het is misschien wel het beste wapen in het spel alleen in de juiste handen. Veel van de mensen waar ik mee speel, gebruiken allemaal een Scar-H danwel ACR aangezien die veel makkelijker te hanteren zijn. In mijn ogen zijn dat juist twee noobwapens die iedereen kan gebruiken en kills mee kan maken. Waarbij de UMP45 zeker een gebruiksaanwijzing heeft.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de Decerto rule set eigenlijk ook wel een van de besten. Maakt het spel een stuk eerlijker (maar de balans blijft een beetje zoek... Maar we hebben het hier wel over MW2 hè:+).
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja meestal noemen ze de wapens waar de meeste mensen mee lopen noob wapens. Anderen weer de explosieven. Is het ook een noobwapen als je die gast 20x achter elkaar dood schiet? Sommige spelers zijn gewoon niet beter dat ze het nodig hebben. Ik stoor me bv het meeste aan Lightweight + Commando.

    Iedereen hetzelfde wapen en perks ;) Enige manier om in deze game balans te creëren.
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede regels, maakt het helemaal eerlijk, maar je mag dus wel last stand gebruiken?

    En ik blijf me verbazen hoe nu echt iedereen op MW2 hack wtf? echt elk potje wel iemand met de ''no recoil'' hack. dus met een tar/ump schieten zoals ACR.
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    last stand, nee de 3de perk is Ninja. Beetje krom, maar dat staat er niet bij omdat iedereen dat sowieso al gebruikt (headsetjes, dus zonder Ninja horen anderen je)

    Iedereen hetzelfde wapen en perk, op CoD4 regels waren dit ongeveer de regels. Je had set-perks (bombsquad,StopppingPower,DeadSilenced) en de wapens die gebruikt werden: M16,Ak47,Mp5,Ak74,M40. Al waren dit de wapens omdat de rest totaal niet in de buurt kwam kwa sterkte.

    Op Mw2 echter zijn er zoveel wapens waarmee je kan spelen dat je meteen een heel arsenaal aan wapens ziet. Decerto had dit keer geen set-perks in de regels gedaan omdat het meer spelers wou aantrekken en ze dachten dat als ze de regels nog meer veranderde de regels minder toegankelijker zouden worden.

    Overigens kunnen op BO de wapens en perks worden ingestelt door de host van een private game(zoals je bij Halo zeg maar kan). Hierdoor verwacht ik dat we weer setperks gaan zien.

    Edit: No recoil hack?, wapens op mw2 hebben toch amper tot geen recoil :/

    Trouwens, voor iedereen die bij Mw2 het public spelen al snel zat werd, kan ik zeker Decerto spelen aanraden. Deze regels maken het spel een stuk leuker :)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tar heeft wel recoil ;)

    BO heeft toch ook een mode zonder perks?
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hij bedoelt dat je dan met een tar-21 dezelfde recoil heb met ACR. Maar dat is een hack, wat hij ook al zei:+
     
  20. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
     

Deel Deze Pagina