1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw mening ja, maar daar ben ik het ook mee eens inderdaad:).
    MW2 multiplayer valt toch tegen vergeleken met de legendarische mp van cod4!
     
  2. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt super veel plezier gehad met COD4 dat was de beste game die ooit uitgevonden is maar ik zie toch wel wat meer variatie in MW2 dus vindt ik die wel iets leuker al vindt ik dat er wel af en toe van die gare dinges gebeuren zoals spawnen naast een vijand en COD5 vindt ik helemaal niks (met respect voor mensen die het wel leuk vinden:thumbs:) ik heb noch nooit een treyarch spel gekocht heb een gespeeld bij mijn vriend vond het dubbel keer niks dus ging ik meteen verder met COD4
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ooit gehoord van leestekens??
     
  4. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. ik wilde iemand neersnipen, knalt hij me met die supershotguns vanaf de andere kant van het level neer :lol: Die dingen sporen echt niet!

    En ze zaten gister weer te glitchen met die javelins, dus dat zit er nog in.. (En ik stak uit reflex die gast neer.. BOEM en daar ging ik zelf ook :emo:)

    Zowieso is het spawnen echt drama.. 9 van de 10 keer word ik dan gelijk weer neergeknald.. hetzij door iemand die daar liep en ik steeds voor hem spawnde, of door een heli.. want IW was zo slim geweest om je ook onder een heli te laten spawnen.. resultaat ik spawnde 6 (!) keer op dezelfde plaats, en werd dus ook 6 keer door die heli neergeschoten voordat ik uberhaupt een stap gezet had!! |:-
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt vet grappig om iemand met zo'n Javelin glitch neer te schieten met een sniper van grote afstand:cool:
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben het met je eens, MW2 heeft online niet gebracht wat ik hoopte. Ben echt een COD gek maar de MP van MW2 is er niet beter op geworden. Te makkelijk geworden allemaal. Mensen hebben gelijke kansen gekregen zoals IW het zelf zegt echt noobs kunnen mee komen omdat ze de game meer mainstream hebben gemaakt. Jammer vind ik dat persoonlijk. COD 4 is wat mij betreft qua gameplay beter dan MW2.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het is ook allemaal veel minder realistisch geworden. MW1 was niet ECHTECHTECHT realistisch maar MW2 komt er niet eens in de buurt. MW1 had 3 mogelijkheden voor je streaks die redelijk waren. Nu kan je kiezen uit een nuke. Wtf? Akimbo wapens, wtf? Dat gebruik je toch niet in een echte oorlog of wel?

    MP vind ik echt heel tof, maar ze moesten het niet zo uitgebreid doen en over the top.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de Multiplayer veel beter dan die van 5 en ook wel wat beter dan die van 4.
    Spawns zijn wel irritant soms, soms heb je het idee dat je er niet heel veel verder mee komt en het is irritant als je dan een aantal keer op dezelfde flutplek spawnt en dan maar zelf helemaal om moet gaan lopen om ze vanuit een andere hoek te benaderen. Maar dit is best te overzien en ik maal er eigenlijk niet zo om.
    Bij sommige playlists kom je alleen maar campers, noobtubers en glitchers tegen, wat soms ook wel irritant is, maar dit is te fixen door iets anders te gaan spelen.
    Bij CoD5 had ik het idee dat wanneer iemand 10 levels hoger dan jou was, het erg vaak voor kwam dat zijn wapen load-out zoveel beter was dat je bij een 1-1 geen kansen had en bij 4 was er juist te weinig verschil tussen levels en bleef je toch maar vast houden aan de wapens voor lagere levels (M16, AK47, misschien M4), dus dat vind ik een verbetering in dit spel.
     
  9. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty is toch nooit realistisch geweest? Of sprongen ze in de 2e WO ook uit de vensters van het 1e verdiep om dan gewoon verder te lopen?
    Als je realisme wil, moet je Operation Flashpoint gaan spelen...
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leer eens om op dat soort momenten dan niet meteen op X te drukken, maar kijk rustig die killcam af en wacht totdat je automatisch gespawnt word, scheelt je al minstens 5/6 seconden.
     
  11. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_
     
  12. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel begint me te irriteren hoe meer ik het speel, van het moment dat ik een beetje slecht speel, blijft dit gwn duren
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan spawn je alsnog op datzelfde punt :emo:

    Maar goed, Wel meer kans dat je niet meer neer geknalt word idd.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Tsja, met die deathstreak.. Hoe vaak kom je zo iemand nou tegen? En het is maar voor 10 seconden dus zo'n groot voordeel heb je er nou ook weer niet mee.
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer choppergunner. 23 kills 1 death :').
     
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvan hangt de duur van je respawn eigenlijk af? Ik kan er maar geen regelmaat in vinden...
     
  17. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    En we hadden weer Noobs die elkaar schieten voor een Nuke.. zoooooo kansloos.. het spel word steeds minder leuk..
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is respawnen wel zo realistisch hé. Gebeurt ook altijd IRL.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat ligt aan de spelmodi die je speelt. Bij S&D respawn je ook niet ( ja wel aan het einde van de match)
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook niet... Nee.. herstel... weet haast wel zeker dat hij niet S&D bedoeld :p

    Bij domination ligt het eraan waar het groots gedeelte van je team zit en welke punten je in je bezit heb. Wij doen meestal 2 punten over nemen (A + B of C + B) en dan spawned de tegenpartij 9 van de 10x bij hun punt. Tenzij ze met grote groepen gaan flanken dan wil het wel voor komen dat ze daarbij spawnen.

    Maar toegegeven ; Spawn systeem klopt soms geen ruk van. Terwijl IW had aan gegeven dat ze dit verbeterd hadden.... Maar goed. IW had ook beloofd dat matchmaking veel beter werkt en dat werkt ook zo pauper als de neten 9 van de 10x |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina