1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    WTF heeft dat er nou weer mee te maken.. :):
    Dit is niet mijn eerste COD game hoor, heb namelijk elk deel van COD in bezit.
    Er zijn zeker een aantal dingen fucked up in MW2 maar bijv de Javelin Glitch en de overpowered Model 1887 zullen nog wel opgelost worden.

2. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ze moeten alle perks oplossen en killstreaks dan praten we verder

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, elke retard haalt zo een KD van 3.
    Not :emo:
    Ja het is geen game met veel skill, maar dat was CoD4 nou ook niet echt.

Leg uit, killstreaks en perks oplossen?
    Perks is niks mis mee, prima balanced. Idem dito voor Killstreaks over het algemeen behalve dat de chopper gunner misschien iets te sterk, en de EMP te zwak voor een Killstreak van 15.

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    En wat is er nu weer mis met alle perks?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan gewoon je draai niet vinden en je vindt dat MW2 te veel van het goede is. Dan hoef je niet elk gegeven in het spel af te katten en met vooroordelen te smijten richting diegenen die het spelen. Ik heb MW1 na 2 weken verkocht omdat ik hem helemaal zat was. Later heb ik hem weer terug gehaald maar ook dat spel zat vol met irritante dingen. MW2 is uitgebreid en kent ook tergende en overpowerde elementen. Ik heb bij dit spel ook momenten gehad dat ik het helemaal zat was maar MW2 is gewoon een degelijk spel maar een stuk uitgebreider dan deel 1 en kent, enigszins logischerwijs, ook meer irritante factoren. Je smijt uit frustratie nu allemaal uitspraken eruit die nergens op slaan en dat is wel jammer. Maar dat je deel 1 beter vindt is nu wel duidelijk.

6. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    perks en killstreaks horen er niet eens in te zitten... in cod4 is het al minder maar in cod6 hebben ze er nog een schepje bovenop gedaan omdat het altijd OH ZO VET IS om 30 helicopters in de lucht te zien vliegen.. hoe chaotischer hoe mooier! nou nee... Airspace is to crowded zegt genoeg... een schietspel waar het in de lucht te druk is? grapje zekr

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    ----> Call of Duty 4 [Deel 10] :9

Ik ben het overigens wel een beetje met je eens hoor ;)

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Perks zaten ook al even hard in CoD4, er is nu meer keuze ja. Haalt niet weg dat het gewoon een onderdeel is geworden van CoD. Net als killstreak rewards... En wat zeur je trouwens, Helicopter, Harrier, UAV, Pave Low (?) Chopper Gunner (Weet niet precies hoor) kan je binnen 1 schot uit de lucht halen. Desnoods als je in een team speelt kan je de AC130 zo kapot maken. Anders kan je nog altijd binnen schuilen / Cold Blooded gebruiken.

A

9. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh shiit of je maakt even een dubbele headshot met een sniper:D

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ola,
    Ik speel soms met de volgende perks :

-Marathon | Marathon Pro
    Ability: Unlimited sprint.

Pro Ability: Get over obstacles faster.

-Lightweight | Lightweight Pro
    Ability: Move faster.

Pro Ability: Allows you to do a quick aim after sprinting.

-Commando | Commando Pro
    Ability: Increased melee distance.

Pro Ability: You don't take any damage from falling.

Nu komt het.
    Als ik de "carepackage granaat" in mijn handen houd tijdens sprinten sprint ik gigantisch snel en kan je dus mensen helemaal gek knifen.

Want hoe lichter de wapen of alleen de carepackage granaat hoe sneller je beweegt.
    Vinden jullie dit cheaten???

Met deze perks ect lijkt het wel Unreal Tournament en Quake, en laat ik dat nou net hele leuke games vinden:D

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

Inderdaad. Gebruik gewoon als secondary een Stinger of Javelin. Of lopen de mensen die zeuren stiekem ook rond met een 1887 shotgun ?

Ik vind het geen cheaten. Je kan ook gewoon net zo snel door een Gun gekilled worden. Hangt er van af tegen wie je speelt.

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Normaal gesproken snipe voornamelijk, maar nu weet ik niet of ik er wel mee door wil gaan.
    Van dezelfde lange afstand is het moeilijker om met een sniper raak te schieten dan met een assault rifle. Neem die heuvel in Afgan daar kan ik met de famas mensen zo vanaf dat onkruid veldje neerknallen, terwijl het met een sniper moeizamer gaat. Hierbij komt ook nog eens dat de hitmarkers over langere afstanden niet meer te tellen zijn, nog een reden om een assault rifle te gebruiken.

Ik vind die snipers een beetje erg underpowered, of die assault rifles overpowered, of ben ik nu gewoon aan het zeiken, want die dual shotguns schieten ook een belackelijk lange afstand!

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze je bannen voor dit soort praktijken?

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
  15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hoorde dat ze er spelers voor gebant hebben, wat ik belachelijk vind aangezien het een fout in het spel is :/

16. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het geen fout is. Ze hebben express die tactical knife in het spel gezet, en de commando, lightweight, marathon perk. Ze moesten wel weten dat mensen dat gingen gebruiken om met mesje te gaan knifen.8)

Ik ben nu level 69, en ik weet nog steeds niet of ik bij dit deel wel in prestige wil gaan. Want ik gebruik nu one man army. ik spawn met een class met tactical insertion. Tactical insertion zet ik op een plek neer waar niemand komt. Kan ik niet gespawn killed worden. dan pak ik met one man army mijn normale class met stopping power en steady aim. Als er een AC-130 of chopper gunner komt switch ik naar mijn cold blooded.

17. Fatih06

Fatih06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaah gvd gister maakte ik wel een hele gave kill met een trowing knife
    ik gooide hem over de ene map met die heli van de ene kant over de heli naar de andere kan en opeens ik maak een killO-) ok het was natuurlijk wel heer erg geluk maar ik vindt het zo k*t dat ik er niets meer mee kan doen want ik had he niet opgenomen GVD:mad:

18. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is gebruik maken van een glitch en heel simpel gezegd puur lame :)

Hoop dat mensen een complaint hebben ingevoerd bij jou ; Grote kans dat je een week a 2 word gebanned :thumbs:

19. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je het even met deze doen :+

En met die Carepackage in je hand rennen is echt te lame, je bent zo snel dat je amper te raken bent..

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me gister heel erg geergeerd aan deze mensen:

Gister helaas 2x tegengekomen.

Je kan dan moeilijker in je rug geschoten worden. Best handig maar ik heb liever een launcher op me rug. 300 punten voor harrier en 400 voor ac130 <3.

Gister weer 5 van de 6 tegenstanders met zo'n class. En dan ook nog marathon en lightweight aan.

Gister wat ik als eerst hoorde toen ik een game ging joinen:
    "Hey "...." want to learn the javelin glitch?"
    Instant leave.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina