1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat is nerfen?

Ik vind het inderdaad wel heel belachelijk dat die dingen gewoon een range hebben van een assault rifle.

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat slechter maken.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind het toch wel balanced. Als je mis schiet duurt het wel ff voor je weer kan schieten en dat kan toch fataal zijn.

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je 2 van die dingen in je klauwen hebt is het wel heeel erg lastig om mis te schieten :9

5. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sleight of hand gebruiken. Marathon hebben ze toch niet nodig omdat ze toch van een kilometer afstand hoofdschotten kunnen maken. (overdreven natuurlijk ;) )

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ja, met Akimbo is het wel te sterk ja. Ik gebruik het zelf ook daar niet van :p

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik een CG via een care package heeft iemand uit m'n team een Nuke geactiveerd :mad::mad:
    Kon hem niet eens launchen, pakte m'n laptop en het potje was afgelopen

Had net 5 kills achter elkaar met de Striker, bij Subbase bij dat trappetje als je omhoog kan gaan (bij B op Domination). In de deuropenening bij de trap, 5 kills achter elkaar, loop naar boven dood nog iemand en snipe tenslotte nog iemand. Streelt je ego toch wel ff :+

Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nou...ik ben volgens mij echt een übernoob, want zelfs met de noobtube kan ik geen kills maken :+! Kills maken verschilt bij mij sowieso heel erg, het ene potje haal ik iets van 30-7, maar andere potjes is t weer 3-18 ofzo :9! Achja, ik heb nog altijd veel plezier van de multiplayer en gelukkig boeit k/d-ratio me geen ene reet, dus dat scheelt ook ;)!

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAHAH, DIT MEEN JE TOCH NIET

Potje op Estate, stond 35-5 raken we de connectie kwijt :x. AAAAH, ik ging zo lekker he met me barret :mad:

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wij hadden daarnet ook weer zo'n irritant potje. Iedereen van ons stond goed maar ééntje, een Fransman, stond 3-20 waardoor we met 7400-7500 verloren :emo: Hoe één iemand een potje zo kan vern**ken, niet gezond en hij was ook nog eens de laatste death.

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehehe lekker is dat , kut Fransen :9

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat soort scores haal ik vaak genoeg hoor :eek:!? Nou mag ik zeker nooit met jullie meedoen =(?!

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geloof me, als je met een team vol met Nederlanders speelt, dan gaat het veel beter. ;)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het is gewoon echt totaal niet mijn ding, de multiplayer hoe graag ik het ook probeer. Kom ik in een pot in weer die kut level waar je een bunker in het midden hebt van de map, zitten ze alleen maar te snipen. Loop je een beetje rond, potje afgelopen omdat er iemand een nuke had. Volgende potje, komen ze met een soort van RPG en proberen ze hun zelf op te blazen en ons erbij. Oh en dubbele shotties, gaaap.

MW1 was zoveel toffer. Betere maps, betere wapens en vooral niet zo veel killstreak shit. Vliegen duizenden dingen boven je kop elke keer.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Daar heb je een stinger voor ;)! Ben zo blij dat ik die nu heb, knal altijd alles meteen uit de lucht :)! Maja, als er veel mensen snipen is wel irritant, ik probeer dan altijd open stukken te vermijden en check altijd via de killcam waar ze zitten, want vaak blijven die sukkels zitten en kun je ze mooi via een omweg besluipen ;)!

16. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word ook echt helemaal schijt naar van die vieze javalin debielen.....:mad::mad::'-(

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Komt nou toch een patch daarvoor? Maar moet zeggen dat ik er niet veel last van heb, heb ze pas drie keer gezien!

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik van de hele game, totaal geen plezier in het spelen ervan. Elke keer na één potje gaat hij weer uit.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    GVD!!!!!
    WTF
    Had ik eindelijk weer eens een chopper gunner, was lekker bezig en domination aan het spelen.. STOPT de game opeens bij 59 om 59. En staat er defeat...!?

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina