1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha zo grappig soms he dat MW2.
    Ik killde laatst iemand die net een Care Package had gestuurd. Dus die gast was dood, en geen seconde later valt die Care Package op me hoofd. 8) Dat was nog eens lachen.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed nieuws!!

Bron: @fourzerotwo

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zou tijd worden :)

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, toenet 5-6 games gespeelt tegen 3 van die Nlers (wij speelde ook met :cool:.
    Ze voelde zich helemaal stoer, toen werden ze 5 van de 6 games keihard geowned (de gene die ze wonnen wonnen ze met 7500 vs 7400).
    Te grappig :lol:

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    *hap hap

Net weer paar leuke potjes, maar vandaag 3x dat ik een CG of een AC had en de verbinding werd verbroken. 8)
    WTF?

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Iemand ook die Sitrep Pro perk want ik zou graag willen weten hoeveel duidelijker die voetstappen worden en of het misschien beter is om Ninja Pro te gebruiken.

Trouwens ik kan echt agressief worden van MW2 zeg, nog niet eerder zo erg gehad bij een game8)

Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Net zo'n gast met echt 4-22 in de game, op een gegeven moment vond ik het gewoon zielig om hem te killen. :mad:

8. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Heb al 2 gasten die beide 3-37 stonden meegemaakt :p

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wel extreem, hij kwam ook de hele tijd naar mij toe en elke keer schoot ik hem weer af..
    Misschien ben ik te aardig, maar als ik de hele tijd zo dood zou gaan zou ik echt helemaal gek worden. 8)

10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bepaald niet goed in het spel, met mijn K/D ratio van 0.5, maar zo erg is het bij mij ook weer niet:+

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn standpunt is dat ik bij elk potje minimaal 1 kill meer heb dan me deads. Haal ik ook meestal. Todat ik een heel team vol met 1887 shotguns zie rondlopen of dat er javelin glitchers zijn.

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    @majornelson

Zeg dat het rond 8 uur, 9 uur PST is, dan is dat dus rond 5,6 uur 's avonds bij ons!

13. Fatih06

Fatih06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was aan het snipen bij derail ik kill 11 keer de zelfde man ik krijg choppergunner en raad eens wie ik daar mee kill :D egt te grapig man.

maar ookwel zieleig voor die gast volgensmij heb ik zijn k/d ratio naarde klote geschoten xD

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hahaha ja, maar ik had vervolgens wel mijn Care Package gered. Volgens mij zat er iets van een UAV in 8) Met Stoute Boef was het gisteren ook baas, ging wel lekker :D. Bijna level 58 :cool:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister level 70 geworden. Ligt het aan mij of is die AK helemaal niet zo geweldig. Ik heb het idee dat ik met de M4 makkelijker kills maak. Hij voelt in ieder geval een stukje zwakker (qua damage) dan in deel 4

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    AK heeft een lekker gevoel.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat wel, en je kunt er nog steeds prima mee single shotten en bursten maar de damage valt me gewoon wat tegen. Zelfs met stopping power aan..

18. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Had er geen problemen mee, 1ste potje dat ik hem had meteen nuke :) Vrij snel daarna geprestiged dus kan niet wachten tot ik weer 70 ben.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    WTF?!?! Volgens mij is er weer een nieuwe glitch ofzo???!! Net in de laatste twee potjes die ik deed had iedereen unlimited ammo! En je hoefde ook niet te herladen! Gevolg was dat er dus alleen maar random noobtubes door de lucht vlogen want die kon je dus onbeperkt en snel achter elkaar af schieten! Potje dat ik nu aan t spelen ben is t opeens niet meer t geval...

20. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Even snel op youtube gekeken:

[yt]BaDTkv-ECPE[/yt]

[yt]rbDmg_F0uVI[/yt]

Laatst bewerkt: 11 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina