1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel, soms niet. Net had ik een potje op Highrise waarbij ik steeds werd beschoten. Maar gister schoot ik op m'n gemak m'n magazijn leeg (had serieus geen sniper ammo meer over) en toen ging ik dood.

    Ik moet mezelf echt aanleren te wachten met m'n killstreaks, zodra ik bijvoorbeeld een AC130 heb gebruik ik hem. Maar het is beter als ik hem gebruik als ik al ben doodgegaan, want dan haal ik zeker wel minimaal een Harrierstrike :p

    Heerlijk potje op Rundown, 26-5 als Sniper :)
    Ik heb nu ook de All your Base callsight en als emblem een tand/oor/iets die gerijgd zijn aan een ketting. Soort oorlogstrofee oid :D
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Op highrise moet je ook niet gaan snipen. :lol:
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    maar als je een killstreak award hebt en je gaat dood en dat je hem daarna gebruikt. Dan telt hij toch niet meer mee voor je nieuwe killstreak awards? Heb namelijk wel vaak een harrier terwijl ik net dood ben gegaan en dan krijg ik niet na 5 kills weer een predator..
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd via de hijskraan en dan via het raampje en dan via boven snipen. Het potje waar ik het net over had was tijdens Domination, vijanden zaten/spawnden echt allemaal tegenover me en zaten daar of gingen via het middelste raam naar buiten en ik had Thermal dus kon ze allemaal zien *)

    Oh, dan is het wel kut ja :+.

    Hoe komt het dat je sommige mensen niet ziet in het wit met Thermal? Werkt Coldblooded daar ook tegen ofwat?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zou ik ook wel eens willen weten. Soms zie je duidelijk dat de aimhulp op de target gaat, maar soms is hij nergens te bekennen :eek:
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Uuh ja, mij zien ze vaak niet daardoor. :+
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel irritant want die gasten zijn dan ook zwart/wit maar kan ze meestal alsnog wel killen :cool:

    Alleen schiet ik af en toe echt zo scheef he, en dan ben ik pissig wil die gast doden, schiet ik te snel en daardoor weer mis 8)
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het ook eerder tegen Wesley. Maar dat raampje dat kan inderdaad wel werken, maar mijn ervaring is dat snipers daar echt heel erg snel afgeknald worden. :)


    Cold-blooded werkt ook tegen thermal
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt maar soms heb je van die potjes dat het wel lukt, ik probeer het altijd een/twee keer en als het niet lukt dan ga ik maar spelen met m'n M16.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was weer even met Cookie aan t spelen en wij hadden bij dit potje echt een WTF! moment.

    [​IMG]
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF 0-73 8)

    Een of andere gozert uit m'n team had 2 keer een AC-130 en hij had maar 14 kills (en dat was met behulp van 1 AC130), oftewel hij heeft gewoon twee care packages gekregen waarin een AC130 zat... 8)
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol! 73 deads dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

    @Volkoren
    Ik doe het niet zelf. Maar als ik word neergeschoten door zo'n gozer op een kraan. Dan knal ik hem gelijk neer als ik respawn met m16.
     
  13. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke vinden jullie beter, Scar-H of ACR?
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    ACR vind ik echt goed om mee te mikken. Ik vind Scar niet echt zo, ligt me niet.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik blijf dan altijd ingezoomed zodat ze niet echt kunnen weten waar ik zit. Ze hebben wel een vermoeden maar tegen de tijd dat ze weten waar je zitten zijn ze alweer neer.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik had gisteren precies hetzelfde alleen dan met Chopper Gunner. _O_
    Ik heb deze killstreaks: Care Package - Harrier - Chopper Gunner.

    En nadat ik de Chopper Gunner had gehaald door m'n Harrier gooide ik die care package waar dus een Chopper Gunner uitkwam. Dus ik had 2 Chopper Gunners.

    Alleen het kutte is dan dat die Chopper Gunner uit de care package als eerste word ingezet waardoor je dus geen lekkere streak kunt opbouwen want als ze zo vaak gekilled worden door de CH blijven ze de 2e keer wel ergens binnen zitten snap je.

    Ik had wel een score van 42-0 gehaald maar toch jammer dat m'n killstreak niet verbeterd is.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    welke gametype was dat? 0-73 is echt bizar, dat kan bijna niet kloppen. Al ben je AFK dan wordt je nog niet zo vaak gekilled volgens mij.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd moet je wel heel gek doen :9
     
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een keer potje gedaan met vriend op Highrise FFA: Wie het meeste van het level af kon springen :p
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha das wel mazzel van die gast.

    Had paar dagen geleden een ac130 waar ik in totaal maar 1 kill mee maakte 8) IEDEREEN zat gewoon binnen, zwaar irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina