1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik speel met predator missile attack chopper en ac 130

    ik speel meesteal met een heartbeatsensor dus radar heb ik soieso niet nodig. predator missele is 95% kill en een ac130 is gewoon te gruwelijk:D
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegen ons zou spelen dan moet je genieten van een korte UAV want die word meestal binnen 5 sec al uit de lucht geschoten ;)

    Ik gebruik nu alleen de killstreaks om mijn challenges te halen. Maar mijn favo reeks tot nu toe ;

    7 kills Attack helicopter of Harrier
    11 Kills AC130
    25 Kills Nuke

    Maar deze gebruik ik nu alleen als we trashtalkers t.o.v. ons krijgen. Dan gaan ze gewoon z.s.m. plat :+

    En anders voor nu ;
    7 Kills attack helicopter of harrier
    11 Kills AC130 / Chopper gunner
    15 Kills EMP
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Mensen die objective based games willen spelen mogen mij ook adden trouwens. Ik doe nu vooral ground war omdat andere modes niet zo veel zin hebben zonder samenwerking.

    DeftonesJP (alle avonden tijd ivm voetbalblessure, wat dat betreft kwam deze game precies op tijd).
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb juist het idee dat ik voortdurend Invasion en Sub Base zit te spelen en Afghan zelden voorkomt :+ Volgens mij ben ik je gister trouwens ook nog online tegen gekomen. Kom zowieso wel vaker gamertags tegen die ik herken van Xbw. Gister bijvoorbeeld een poosje met John Petrucci in de room gezeten .
     
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    predator missel, chopper en chopper gunner... heb met groundwar bijna elk potje wel choppergunner :)
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het jammer dat je je killstreaks niet kan koppelen aan je Classes.

    Grappige is ook dat ik al mijn 5 classes ook echt gebruik, het verschilt per map.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die sub base map vond ik in het begin wel geinig, maar nu de mensen de map een beetje leren kennen lijkt iedereen er wel te campen :mad: Same voor die vliegtuig map (dat kerkhof).
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Sub-Base wordt echt verschrikkelijk gecamped, had ik gister ook een paar potjes. Beetje jammer.
     
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie aantal pagina's terug over campen. Is toch aan jou als je het vervelend vindt om er iets aan te doen. Het hoort ook gewoon bij het spelletje. Andere mappen hebben dat dus niet en hebben een andere strategie nodig.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Domination een vlag verdedigen is zeker ook campen?

    |:-
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Same voor HQ pro.......
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, bij TDM de hele tijd in een hoekje gaat zitten en aimen op een deur/trap etc noem maar op, dat is campen. Dat bij HQ of domination de vlag verdedigen geen campen is lijkt me vrij duidelijk :emo:
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    je bent me net voor ;)

    maar dit werkt dus prima :thumbs:

    en wat betreft de random vd maps , ik denk als je een x uit de lobby gaat en daarna weer opnieuw doet en dus op een andere server zit het mss wel helpt ;)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff zoveel nieuwe dingen in deel 2. Care packages maar die kan je weer overnemen?
    Anti UAV? Turret gun?
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt de overtime in CTF?
    Mijn team verliest nu al een aantal keer in overtime na een seconde of 20 terwijl onze vlag helemaal niet gestolen is ofzo...
     
  16. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
  17. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Oud.. oud.. game is pas 6 dagen uit, maar goed. Het blijft een bizarre kill in ieder geval, zelfs al zou het een cheater zijn (Het gaat tenslotte om de PC-versie, dat zie je aan hoe hij beweegt). Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik wou een semtex granaat in een kamertje gooien maar net op dat moment liep er een teammate voor me. Dus de granaat blijft plakken op z'n rug, hij loopt naar binnen en gaat dood. M'n granaat ontploft en ik kill 2 man en krijg nog een avenger bonus :+

    Heb het idee dat ik dit al eens eerder heb geplaatst, maargoed who cares :D
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Het is de xbox versie, want je ziet de d-pad rechtsonder ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina