1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Was niet echt oud bedoelt maar volgens mij is hij overal al eens voorbij gekomen :D

    Maar de kill is zo goed dat hij gewoon nog een keer gepost mag worden \o/
     
  2. X Almighty Jp X

    X Almighty Jp X psn:XAlmightyJpX

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk inderdaad veel geluk....:)
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je als je prestige doet?
    Alleen custom slots?
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand hoe het precies zit met XP & scores?
    Laatste potje FFA haalde ik 1000 score + 816 match bonus
    Qua score krijg ik alleen die 1000 en de match bonus is dus alleen voor XP?
    Maar als ik dan kijk naar XP dan heb ik 2916 punten meer gekregen, hoe zit dit?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha wtf.

    Ik gooi net een granaat een gang binnen. Maar een teammate gooit ook net een granaat dus die ketsen precies tegen elkaar aan en die van mij valt via een raam naar buiten precies op de kop van een tegenstander. 8)

    Grote kans dat die nog een grotere wtf had. ;)
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, had ik gisteren ook met een flashbang tegen een granaat van een teammate. Ze vlogen gelukkig wel dezelfde kant op :D
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Oo ik hou nu al van dit spel!

    Net gehaald en gelijk online (Singleplayer vind ik boring) gegaan zonder eerst even in te komen en gelijk 2e met 18-7. Lekker heur!
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor mij was het de eerste paar keren zeker wel wennen weer.
    Mn k/d ratio was toen rond de 0.90 maar nu zit ik gelukkig alweer op 1.30

    Maar het verschilt wel qua server. In bepaalde servers word ik gewoon dik eerste en sommige servers zijn gewoon van een wat hoger niveau. Meestal ben ik 1ste of 2de van mn team dat wel.
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Same here. Ik speel potjes met 36-6 en dan weer 2-12 :/. Echt heel apart.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ligt 9 van de 10 keer aan of je wel of geen killstreak haalt met airaupport
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shizzle, had gisteren een AC-130 uit zo'n care package was het op Highrise oftewel iedereen bleef gewoon binnen = 0 kills :mad:
     
  12. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    lols, heb ik keer gehad met zo'n blackhawk. ikke maar sproeien op niets:):lol:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had net zo Pavelow. Maar is dat random wat erin zit als iemand hem dropt?
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup,

    Heb tot nu best toffe dingen gekregen via zo'n care package
    - Pave Low
    - Predator Missile
    - AC130
    - Stealth Bomber
    - Harrier Strike
    - Hovering Harrier

    En af en toe ook zo'n Sentry Gun/(Counter)-UAV/Ammo.

    Iemand tips voor de AC130? Heb hem nu 2 keer gehad en max 3 kills mee gemaakt. Tegenstanders rennen altijd naar cover als ik op ze wil schieten of ze zijn allang weg voordat m'n 'kogel' daar is. Is er een soort lock-on oid? :p
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet of iemand het al is opgevallen, maar toen ik een predator missile had, had de pavelow die heb dat moment in de lucht zat ook een hitmarker, dus ik heb hem daarmee uit de lucht gehaald.

    Levels zoals wasteland/derail/estate kunnen me echt gestolen worden, te groot, teveel gecamp en gezoek.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Rundown trouwens echt een schijtmap! Heb ook nog niet eens alle maps gehad.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Als je met de zwaarste gun schiet moet je zorgen dat je een stukje voor je tegenstander schiet. Je schiet met zulk grof geschut dat ook al zitten ze binnen en je schiet vlak voor een deur of raam dat je nog steeds een goede kans hebt op een kill.

    Je kunt ook met Y andere wapens selecteren die sneller vuren maar minder damage doen maar het beste kun je proberen als ze binnen zitten de open kanten van de gebouwen te raken, dus waar de ramen/deuren zitten. En dus een eindje voor ze schieten , dus probeer in te schatten waar ze heen proberen te vluchten :)

    Dat was me ook opgevallen inderdaad, daarnaast kwam ik er gister pas achter dat je de predator ook sneller kunt laten dalen door de trigger (ik geloof de linker maar kan ook de rechter zijn) in te drukken. Wat weer heel handig is als je een snel bewegend doel probeert te raken.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Helemaal niemand weet hoe score + XP werkt?
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

    Met de rechter trigger daalt hij sneller inderdaad, kwam een vriend van me gisteren achter toen we ff TDM deden met een klein groepje.

    Overigens kun je bij Highrise (map waar je op het dak zit) op die hijskranen komen. Geen idee hoe, maar zag gisteren een tegenstander daar zitten met een sniper.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    1000 score is voor je kills geloof ik, match bonus spreekt voor zich en het totaal van 2916 wordt veroorzaakt doordat je ook nog 2100 punten aan challenges gehaald hebt die ronde. (als is dat wel een raar aantal, 2000 lijkt me logischer)


    vanaf t gebouwtje met die gastank erop kun je op een stuk van de kraan springen en zo verder over de hijskraan heen lopen. Je kunt zelfs vanaf die kraan via een dwarsbalk op de 2e verdieping van 1 van de spawns komen
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina