1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja ik was echt helemaal verslaafd toen ik voor het eerst call of duty(dat was deel 5) speelde. Toen was alles nieuw en speciaal. Nu is voelt het er allemaal een beetje het zelfde.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik Prestige inga maar ik vind het nogal nutteloos om te spelen als ik geen EXP krijg. Denk wel dat ik in Prestige ga :+

3. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je, al vind ik Karaichi op zich wel chill. Ik vind dat level op die rooftops met die helikopter in het midden zo kut! Hoe heet die ook alweer? Daar kan ik echt totaal niet op spelen. Gewoon niks noppes nada.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Highrise. Vind dat echt zo'n toffe map :D

Jah, Invasion(?) doe ik het nog redelijk maar die andere maps echt niet :+
    Favela kan ik ook niks btw, ik kan echt niet spelen op die maps waar je van alle kanten beschoten word :p

5. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet. Om eerlijk te zijn vindt ik geen 1 map echt heel relaxt. Het verschil met de maps uit cod 4 is dat de maps nu veel meer huisjes, raampjes en verdiepingen hebben en dat je dus van overal wordt gekilled. Ik denk dat ik m'n speelstijl toch wat moet aanpassen voor mw2 :p

6. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een link oid waar ik de prestige icons kan zien. Vind het leuk te zien wat voor pestige iemand is?

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cold blooded _O_

UMP45 silenced
    Marathon Pro
    Cold blooded
    Commando Pro

Je bent gewoon immuun voor de meeste killstreaks. Eerst gebruikte ik lightweight pro die ook erg goed is maar niks kan tegen cold blooded op

8. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
  9. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel. Ik was aan het zoeken geweest bij google afbeeldingen. Kon niet de juiste vinden dacht is. Dank je iig

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, had net een Care Package op Highrise, die smokeflare rolt beetje door en stopt ongeveer een meter naast de rand. Pakketje komt, rolt ook verder en staat verticaal net net op het randje, 1 cm meer en hij zou naar beneden donderen :+

11. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die challenge al, dat je een care package op een vijand moet laten vallen en dat moet de winnende kill zijn. Ik mijn ogen onmogelijk.

12. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    als ie stil staat op de spawn :p

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha had wel in mijn eerste potje cod met een vriend dat we niet wisten wat de care package deed, dus ik ging staan op het rode gas. Bam dood :+

ook een zieke wtf, ik spawnde en liep een gebouwtje uit. precies op het moment dat ik het gebouwtje uit liep kreeg ik een care package op mijn kop en was ik dood (ook nog van diezelfde vriend, die kwam ook niet meer bij. Ik ook niet trouwens, te bizarre dood 8) )

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sommige levels houden alleen geen rekening met die care packages, iets wat aardig irritant is. Gisteren had Gamersea er ook 4 en alle 4 kwamen ze op die snelweg, bij dat regenlevel. Daarna ook een potje en daar kwamen er 3 van de 4 buiten het level, één ervan was natuurlijk ook weer een AC 130. Daarom gebruik ik die dingen ook niet.

15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Favela vind ik wel een toffe map:D Ik ga daar altijd wel goed. Maar ik heb nog nooit Derail gespeeld. Op de een of andere manier komt die nooit voorbij.

16. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit,

Echt serieus ik kan haast geen 1 map meer, ik sprint bijna altijd. De ene gang in en je word in je rug geknald, ga je de andere krijg je een headshot door iemand die in een raampje zit. In CoD4 had je echt nog 2 of 3 wegen waar het gebeurde, nu kun je 20 kanten op en 30 verdiepingen. Dus ja, campen in een raampje dan maar he!=(

Kom maar met een CoD4 map-pack ofzo!

17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Crossfire_O_

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb jij effe mazzel, vind ik echt de meest erge map die er is.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    WTF
    Ik heb eindelijk na 30 jaar helikopter... doe ik hem net.. komt er host connection. Daarna opeens is die weg.

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    ja das .... kut

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina