1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Het grootste probleem op die levels is niet dat er nergens plek is, maar dat je ook rekening moet houden met je vijanden..

Zouden gewoon aan beide kanten van elk level een redelijk groot openstuk moeten zijn, dan zou het geen probleem zijn aangezien elk team toch altijd elk aan een kant zitten.

2. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut kut kut kut steegjes|:-

Heb nu wel al 20x na de match:
    Longest distance travelled.:{

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind t zwaar irritant dat wanneer ik zon care package nade gooi, dat mn hele team aan het wachten is om mijn dingen te jatten:emo: Krijgen ze mijn AC-130:'-(

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Had er nooit problemen mee, zo moeilijk zijn ze niet te richten.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Jij gebruikt zeker een care package chopper:emo:

Dan is het inderdaad niet moeilijk, ga maar eens 5 pakketjes te gelijke tijd neer droppen met een vliegtuig die elke keer vanaf een andere kant komt en tegelijke tijd te zorgen dat je niet inzicht bent van je vijand.

6. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dan zit je toch niet op te letten, want het duurt voor je teammaten (en ook de tegenstander) veel langer om zo'n crate te openen dan voor jou.

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je een stealth hebt, kun je locatie bepalen, maar ook de richting. Wat kun je als beste als richting meegeven?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    stealth bomber gaat zo'n beetje de hele map over dus kies 2 doelwitten, trek daar een denkbeeldige lijn tussen en gooi je stealth bomber over die lijn heen :)

9. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    De stealth bomber vliegt in 1 rechte lijn. Dus eigenlijk kun je die pas het beste gooien als er een UAV online is. Als je dan 1 grote lijn van rode stipjes zit met die lijn mee gooien.

Of op stukken waar hevig word gevochten zodat je alle straten tegelijk kunt bombarderen.

De challenge om 5 mensen tegelijk neer te halen met een stealth bomber haal je dan ook zo ;)

Ben trouwens eindelijk level 70. De AK ga ik echt missen.... Maar de extra custom slot wil ik heel graag dus zodra ik kan prestigen ga ik dat ook zeker doen :)

10. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar je de marker plaatst, daar begint die dan met strooien? :D

11. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. Ik denk dat hij gewoon over de hele lengte van de map bombardeerd, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk nooit last van. weet hem zelfs in steegjes neer te pletten om te pakken. denk kwestie van goed die smoker plaatsen:) of gewoon geluk want die krat is net een stuiterbal als ie neerkomt.
    heb wel al keer een vriend van mij dood gegooid met zo'n krat. viel precies op z'n potje.

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  13. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten! :{

Af en toe echt zwaar irritant. Sommige maps zijn fijn zoals High Rise. Maar van sommige word ik echt zwaar gefrusteerd 8). Toch is t een kwestie van wennen en vooral niet te veel rennen! :9

14. sven1989

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook achter gekomen. Ben sinds gister maar eens rustig gaan spelen ipv Rambo. En het is hele verbetering voor me K/D ratio, hij gaat namelijk weer omhoog. Ik sta nu iets van 0.86 ofzo. Geen 1.0 maar dat kwam door me Rambo stijl :9. Ben nu level 40 en de M16A4 is een best lekker wapen. Kijken of ik daar ook de Mastery mee kan halen net als de SCAR-H.

15. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe de Perk One Man Army werkt. Er staat dat je gewoon ieder moment kan switchen tussen de classes. Als ik via mijn select knop wil switchen dan krijg ik mijn class pas na de volgende spawm. Net als normaal dus. Wat doe ik fout???

16. sven1989

Leuk Bevonden:
    0

Zo moet het ;) Zo te zien in het filmpje is het je secondary weapon. Probeer eens (Y)

17. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super ga ik meteen even testen:thumbs:

Edit: Ja werkt als een speer alleen moet je dan bij de classes die je hebt ook een One Man Army perk instellen anders kan je niet meer terug. lol ;)

18. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt te mooi gisteravond wat er gebeurde. Ik had een care package en een teamgenoot stond die al op te wachten toen ik die granaat gooide. Gaat die 1 meter naast die granaat staan krijgt die dat ding op z'n harses. moest echt ff hard lache. mooiste dead ooit gezien

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die perk dat je er 4 krijgt en soms heb ik er wel nog meer, stuk of 7-8 crates.

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had een dergelijk iets in de Terminal. Had de granaat al in me hand. En net als ik hem wil gooien komt iemand om de hoek lopen en kopte me granaat. Hij was in 1 keer dood. Want nog wel het leukste was was dat het de laatste kill was van de game. Dus iedereen zag hoe hij werd vernederd. :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina