1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de Nuke al gebruikt? Ik 2x echt vet is dat :cool:

2. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet gebruikt, geen zin om steeds maar te hopen op die 25-0. lukt wel maar zo frusty als je word genoobt door tuber als je al 20+ kills hebt.
    geef mij maar de choppergunner of ac130.

3. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe snel gaat een chopper gunner neer ? AC130 schiet nog flares af enzo waardoor je lekker lang mee kan schieten

hoe zit dit met de gunner?

4. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hopen?.. Goed je best doen! Maar ik heb ook choppper gunner.
    Mijn killstreak is: Harrier:7 kills Chopper gunner: 11 kills Nuke: 25 kills.

Als je de harrier hebt heb je meestal de chopper gunner. En heb je die moet je ff goed schuilen. Wanneer het een open map is kan je dan lekker killen :D

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel vaak dat als ik net een killstreak award krijg het potje is afgelopen, zo frustrerend -__-

6. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook achievements te halen in MP?

7. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een pleuris spel is het ook he.

Als je een game joint ben je altijd in het losing team die dan met 7000 achter staat.

Die kolere spawnpoints elke keer word je ook scheitziek van, heb je net iemand gekilled spawnt meneer gewoon 5 meter om het hoekje om je weer in je rug af te maken.

Ben er klaar mee, wat een wan product

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel klein beetje overdreven niet waar? Heb hoogstens een in de vijf potjes last van spawn points en ben pas 1x in een heel dik verliezend team gekomen.

9. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister bij een vriend van me de multiplayer gespeeld. Van level 10 naar 16 in 2 uurtjes, in het begin ging het nogal stroef maar naar een tijdje kreeg ik ook al killstreaks van rond de 10. Online echt de beste shooter die er nu te koop is.

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Sjezus, waar ik van het begin af aan goed was in CoD 4 zuig ik op dit moment echt in deze game. Ik heb zelfs moeite om een K/D van 1.00 te houden:x
    Terwijl ik bij de vorige gemakkelijk 2 haalde.

Meer oefenen misschien?

Valt me trouwens zowiezo op dat er minder mensen zijn met weinig deaths, vaak heeft iedereen wel 10+ deaths o.i.d.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    NIET rushen.

Er zijn gewoon teveel maps waar je van alle kanten beschoten kunt worden.

12. shifty_afca

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij overdreven noemt.

Heb het vandaag al 4x achter elkaar gehad en net was echt de maat vol door te joinen en meteen defeat te zien zonder ook nog maar te spawnen |:-

Sowieso weinig vrienden van mij die er wat aan vinden, ik gaf het nog een kans maar zie nu wel in dat dit 20 stappen terug is.
    Bij MW1 en zelfs WaW had je nog voldoening om terug te komen in de game en te winnen, en had je nog iets van pfew heb er voor geknokt maar in dit spel met die overdreven killstreaks is het geen zak meer aan, zelfs mijn nuke wil dat niet verhelpen.

13. shifty_afca

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon campen en dan zo je killstreaks instellen dat je gemakkelijk door kan blijven halen, zo kan je chopper, ac130 en daarna makkelijk een nuke doen.

:{ :emo:

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Muah, als je de maps een beetje kent kan je op de meeste prima rushen. Ik Run 'n' gun echt over bijna elke map heen en het gaat prima. Puur omdat je na een tijdje een beetje inzicht van de maps krijgt.
    Aan de andere kant zijn maps zoals Estate, Derail en Wasteland misschien niet de beste rush maps...

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de tegenstander altijd te flanken. Kijk waar de tegenstanders ongeveer zitten, en val ze dan aan vanaf de zijkant. Dat levert mij altijd enorm veel kills op. Je moet even omlopen, maar dan heb je ook wat:)

16. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ???

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    2 javelins gloof ik

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    De ene keer wordt ik binnen 1 keer uit de lucht gehaald, de andere keer overleef ik 3 schoten =\

19. Animal

Animal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Chopper Gunner heeft ook flares tegen raket launchers. Maar als je direct onder zo`n ding staat is die zo weg. Als je raket een lange afstand moet af leggen gaat die meestal mis. Ik heb toch de chopper gunner er op staan omdat ik vind dat de fire-rate mooi hoog ligt. Je kunt dus lekker door raggen.

Nu een vraag van mij. Ik ga de ene dag lekker, alles gaat goed, iedereen gaat dood. (42-8) de volgende dag gaat alles Kwalitatief Uitermate Terleurstellend (3-10) terwijl ik alles probeer op die slechte dagen om het tij te keren. De ene keer campen, de ander keer rushen, andere wapens, andere perks maar dan wil het niet. Ik snap er niets van. kan dit aan de verbinding liggen? Ik hoef niet alles te winnen als ik maar in de positieve cijfers eindig. de laatste tijd eindig ik alleen maar in de negatieve cijfers mijn k/d is nog maar 1.16 en die wil ik eigenlijk niet lager hebben.

20. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Bij CoD 4 een ratio van 2.37 en nu bij dit spel een ratio van 1.01|:- Maarja ik beleef er wel veel plezier aan en ik merk dat ik steeds beter wordt. Dat komt denk ik ook doordat ik de maps beter leer kennen,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina