1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Grote kanon (eerste wat je krijgt) gebruiken om te schieten op groepjes tegenstanders. Terwijl die reload switchen naar het kleinere kannon waar je wat meer 'kogels' (zijn meer bommen) kunt afschieten, tenslotte weer switchen naar de machinegun. Die gebruik ik altijd als ik 1 persoon in m'n vizier heb. Daarna switch je weer naar de grote gun enzovoorts :D

2. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 bars is echt een wereld van verschil :'-(

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat is het trouwens voor bullshit dat ik bij TDM alleen maar Rundown, Subbase en Quarry krijg :confused: Ik heb 2 of 3 maps volgens mij nog helemaal niet gezien in 2 weken. Beetje lame

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe bepaald wordt hoeveel punten je voor je match bonus krijgt. en is dit voor iedereen in het team het zelfde?

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vind ik teveel moeite, chopper gunner is fijner imo :+.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Chopper Gunner kun je meer kills maken maar de AC130 is gewoon toffer :D.

7. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, met groepjes bij elkaar is een ac 130 echt handig. Een klap en er zijn er weer 5 dood. Maar er is volgens mij wel 1 nadeel van chopper gunner, je kunt gelocked worden met de stinger. En dat kan niet bij de ac130. Of is dit niet het geval?

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wel.

Alleen kan de AC130 twee keer flares afschieten waardoor het iets moeilijker is om die neer te halen.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je kan ze allebei locken. Bij mij doen ze ook allebei flares, pas bij tweede schot gaan ze down.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Chopper gunner ook :eek:, wist ik niet eens lol!

11. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe gebruik je die flares precies? Of werkt dit automatisch?

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt automatisch.

13. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heeft chopper gunner flares? wist ik niet

btw

EMP uit een care package? Ik heb er nu 25 uur opzitten, minimaal 20 uur daarvan met care package als eerste killstreak

later ook nog paar keer emergency airdrops gedaan

volgens mij heb ik over de honderd care packages geopend en nog nooit zat er een EMP in?:confused:

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Holy fuck, Winchester Model 1887 is echt FUCKING sterk.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vandaag tot 2 keer toe gehad dat die AC130 beide raketten met flares ontweek. Zwaar irritant, ik schiet een raket, flares, reload, schiet en er springen zo weer flares uit... Alsof het nog niet irritant genoeg is om dat ding neer te halen als er een goede schutter in zit :eek:

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal met vrienden: de eerste shiet een stinger, en de 2de direct daarna ook één. Als hij dan nog niet neer is gewoon herhalen. Weer 400 punten erbij :D

17. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook vaak last van lag? Ik denk dat 4 van de 10 potjes bij mij laggen. Net zoals net. Ik wil gewoon ff lekker spelen en dan krijg je niemand dood die recht voor je staat. IK schiet EERDER en alsong kunnen ze me dan killen.

Wanneer een game niet of heel klein beetje lagged heb ik nergens moeite mee.

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt wel mee. Het enige waar ik soms niet op kan is als ik iemand op CQB in last stand schiet en terwijl ik blijf schieten op het tegenstanders' lichaam ze toch, tussen mijn kogels door nog 3 pistoolschoten afvuren. :{

19. Towel

Towel Guest

Weet iemand hoe je die atoombom kan gooien? Bij mij komen er alleen maar grenaten uit....

20. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom, maar ik moest hier om lachen.

:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina