1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geweldig

towel, het is een killstreak

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat houdt die emergency airdrop nou precies in? Is dat care package x 4?

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ipv 1 Care Package krijg je er nu 4. Je moet de smoke wel goed plaatsen omdat hij overvliegt.

4. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit bedoeld als een grap of?

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Noob vraagje : Als ik die Carepackage of UAV of whatever heb, dan heb ik geen idee hoe ik ze moet gebruiken.

Moet de D-pad naar links doen bv. voor de UAV, maar daarna roept ie de hele tijd dat ik moet marken, maar hoe ? :eek:

Fijne handleiding zit er ook bij trouwens....

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    UAV gaat meteen in als je de knop ervoor drukt, voor de carepackage krijg je een granaat en die gooi je op een open gebied, zodat er een helikopter langs komt en de package voor je dropt

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Hoe selecteer je die granaat dan ? :eek:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je moet de D-pad naar rechts doen volgens mij, niet naar links

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Die kneus moet gewoon een OW krijgen of meteen gebanned worden.

10. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom vind ik montages geen ruk aan :'-(

Goed kijken op de radar. Komt maar al te vaak voor dat mensen in een hoekje blijven zitten. Door de muren heen sproeien werkt dan altijd :thumbs:

Die handleiding is de meest karige handleiding die ik heb gezien idd... Konden ze hem nog kleiner maken? :emo:

Niet dat ik vaak de handleiding lees maar tóch :p

De headshots challenges heb ik ook moeite mee... Bij CoD 4 had ik bijv. met de RPD en de M16A4 binnen no time 150 headshots. Maar nu heb ik nog geen eens de blue tiger bij geen van beide. Maar met de 50. Call zit ik al bijna aan de fall camo ? Zal wel aan mij liggen :emo:

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips als je geen UAV killperk en/of heartbeat sensor gebruikt. Ik ga namelijk heel vaak deaud als ik geen van beide heb.

12. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Goed op je geluid letten. Als je een surround set heb aangesloten zet deze harder en anders met koptelefoon op spelen. Maar heel weinig mensen hebben ninja pro dus je hoort ze zo aan banjeren.

En heel erg goed letten op de radar (mits je core speelt) zodra er geschoten word. Goed kijken waar de vijand zit en daarop anticiperen.

Oh en let vooral op als je 1 van je team mates dood ziet gaan bij jou in de buurt. Grote kans dat er iemand aanwezig is. Ja écht wahr

13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt met 5.1 koptelefoon morgen binnen. Dus dat zit wel goed :b:.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er in een care package of emergency drop ook wel eens een nuke? Ben alles al regelmatig tegen gekomen behalve dus die nuke. Logisch natuurlijk, maar het zou een rare drop kunnen zijn. Iemand dat al tegengekomen?

15. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Op de IW forum word er gezegd dat er heul heul heul heul sporadisch een nuke in een care package zet. Zeg maar... 1 op de 1000 kans.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik google net eventjes en ik kom dit tegen:

http://weplaycod.blogspot.com/2009/11/seen-and-heard-v3-iw-developers-on.html
    In reply to a thread asking if it was possible to snag a Tactical Nuke (25 killstreak reward) from a Care Package (4 killstreak reward - random killstreak drop)...

"No. Care packages are limited to specific killstreaks. The nuke can only be acquired by getting 25 kills. Also care package kills dont count towards new killstreaks." -IW_Peasant

geen nukes dus in de drops

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelen ze hier mee dat de bak op je harses land?

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de kills die je maakt met de reward die uit zo'n package komt tellen niet mee voor je killstreak. Anders zou iedereen de emergency airdrop aan hebben staan en cruisen naar de nuke.

19. Towel

Towel Guest

Jongeman, let een beetje op je taalgebruik. Niet iedereen pakt het spelletje snel op!

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina