1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zo ver dat ik de m16 heb maar qua stats doet m16 het beter.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Yep, was het allereerste potje dat ik ermee speelde. Was ook wel trots op mijzelf. :)

3. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf de M16 het beste wapen..Ik had hem al in 2 dagen Blue Tiger! Ben nu level 66 en nu heb ik hem bijna Fall..
    En de nieuwe Mode HARDCORE HEADQUARTERS is weer perfect gedaan Compliment naar IW! Want dit was in Cod4 al een Succes!

Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog een kleine 13 levels voordat ik de m16 in me handen heb. Heb maar besloten om de hele tijd van wapens over te stappen. Volgens mij verdien je dan ook sneller EXP omdat je die challenges sneller vrijspeelt.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Sinds gisteren ofzo :)

Ach ja, clanpikkies hè |:-

Lijken wel wat schoonheidsbugs nog in te zitten :confused:. Als ik bijvoorbeeld spawn dan moet ik soms meteen herladen zonder nog een kogel te hebben afgevuurd. Maar verder is het echt gruwelijk vet.8)

Ben nu level 61 en ga zo mijn headset ophalen. Kan ik eindelijk weer eens écht tactisch spelen met maten *).

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa stats is M16 idd beter dan de Famas. Heb ze beide veel gebruikt, blijf toch bij de M16 met silencer+holographic.. Mooie Fall cammo erbij :D

Als ik weer in prestige ben wil ik ff zo'n tactical knife halen :p lijkt me wel vet

7. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik zonet eindelijk die Tactical Nuke..... maar ik de laatste kill met Chopper Gunner |:-

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwhaha maar vind de nuke maar zwakjes als je meer kills wilt en er nog genoeg tijd is. Dan moet je gewoon voor EMP kiezen en lekker headshotjes maken.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    jammer dat de game vol noobtubers zit... maakt search en destroy stuk saaier

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap echt niks van die EMP. Ik vind het helemaal niet kut ofzo als ik dat tegen me krijg. Ik vind het maar een beetje een UAV-jammer met een paar extra's, bijvoorbeel die ruis in het beeld. Nou joepiee.

Het kost ook nog eens 15 kills...

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon *kuch*campen*kuch* als je die EMP heb gelaunched dan zijn die kills zo binnen. Het liefst ga je natuurlijk eerst dood zodat je weer opnieuw rewards binnen kan slepen.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    idd heb liever predator missile dan emp

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd emp heb je weinig aan imo.

Ik heb liever iets wat kills maakt :)

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    De EMP is voor TDM misschien niet zo heel handig, omdat je daarvoor te veel kills moet halen, en em pas aan het eind van de game kan inzetten. Maar het is retehandig om in wat langere potjes Pave Lows, AC130's en Apaches in 1 klap uit de lucht te halen.

EMP had misschien een reward moeten zijn bij een stuk of 8-9 kills, dat had em een stuk nuttiger gemaakt.

Maar het zou ook fijn zijn als je teamgenoten door hebben dat er gecamped moet worden zodra die EMP online is. Dat levert enorm veel kills op.

Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ook nog in combinatie met een UAV :eek:

16. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vrij handig zo een EMP! maar ik gebruik het nooit heb hem nog niet eens ge-unlockt op me level 66! maarja ik gebruikt tog liever een Chopper Gunner of een AC130

1. Harrier
    2. Pave Low
    3. Chopper Gunner

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is mijn killstreakreward ook. Soms gebruik ik de AC-130 ipv. Chopper Gunner

18. x IElementZ

x IElementZ Trusted User

Leuk Bevonden:
    0
    Nice is mij ook bijna overkomen, haha we hadden nog 1 kill nodig ik liet me doodschieten. en zat te schreeuwen door die headset Don't F*cking Kill, gelukkig kilde niemand je zag ze 1 voor 1 doodvallen haha..

En net ook 2 kills nog nodig met chopper voor die nuke, wordt me poppetje die ik veilig had verstopt gekild door een lucky grenade. potje daarna wel weer die nuke gehaald :D

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je een Riot Shield kapotschieten? En soms als ik een Riot Shield neem word ik alsnog doodgeknald, hoe the fuck kan dat :+

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat mensen met die rotdingen :9

Zitten ze sneaky bij de headquarter en dan kan ik ze niet kapot krijgen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina