1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    O rly? Die moet ik dan ook maar eens proberen.

    Heb nu ook de AUG HBAR mastery gehaald, dat is dus 3 mooie wapen titels nu :cool:. Ben nu bezig met de FAL, die me echt ontzettend meevalt!:eek: Het is eigenlijk best wel een goed wapen. Denk dat als ik daar een Thermal scope op zet ik een heerlijke sniper heb ^^.

    Ben bijna level 65 en zal gedurende de komende week wel in prestige gaan :cool:.
     
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Er was gister een gast die de hele tijd met zijn mesje aan het kloten was, Hij had een Care package in zijn handen.

    Zijn perks waren gwn ziek!
    marathon
    Lightwicht (hoe je het ook schrijft)
    Commando

    Hij haalde uiteindelijk 35 om 20 op Airport
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zieke perks? Vind ze nogal logisch voor een knife class. Had er ook een tijdje zo een gemaakt, maar heb hem maar gedumpt vanwege een tekort aan custom classes.
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Zo'n gast had ik ook een keer in de server. Hij was 1ste prestige lvl 65.
    In elk potje had ie haast een AC130 en in 1 potje zelfs een nuke. En dat alleen met een mesje.

    Ik had vandaag wel een nice wtf moment, ik kreeg een message van zon gast waar ik blijkbaar een keer tegen gespeeld heb met daarin: He gast wil je me de volgende keer ff niet zo vaak killen.....

    hahaha :+
     
  5. jorgasme

    jorgasme Mitch Buchanon Lover

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    met de drie knife perks kan je zeer goed rennen en steken. Je steekt iemand eerder neer dan dat hij je neerschiet (met headshot inc. daarbuiten gelaten).

    Neem een wapen mee met een hoge mobility (smg's) en je raast, knived, knalt alles stuk. Doodgaan zal je zeker, maar snipers kunnen je niet pakken, omdat je te snel bent; en iedereen gaat dood in de game.
     
  6. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt inderdaad goed , en je moet sneller reageren dan de andere oftwel te snel af zijn. (vele van jullie mischien moeten er denk ik aan wennen om zoveel te knifen ;) )

    succes ! :b:
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Maar eens proberen zo'n knife class, kom ik misschien eens hoger dan een 5 kill streak :9!
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Famas+heartbeat met shotty (die met heel veel rounds) is heilig :+ Ranken gaat ook vrij hard nu. Maar damn cookie jij hebt veel gespeeld 8)
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die knife class, worden julie dan niet ge-owned op medium range?
    En nog 2 vraagjes:
    Kan je eigelijk zien wanneer je kan knifen (lungen)? Ik doe het altijd op gevoel, maar kan je het dus ook zien (ivm commando)?
    Hoeveel maakt Steady Aim nou eigenlijk uit? Ik schiet redelijk wat hip fire kills met mij UMP maar maakt het nou echt zo'n verschil? Ninja vind ik namelijk ook chill.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja tuurlijk word je geowned op medium range maar je moet ook gewoon een beetje de vijanden flanken etc. Ideale levels om te knifen vind ik Highrise (op dat dak) en Terminal.
     
  11. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ultieme Knife class:

    UMP 45 + Silencer
    Stinger (Tegen air support)

    Marathon
    Lightweight
    Commando

    Killperks:
    Care package
    <eigen keuze>
    <eigen keuze>

    Zodra je die care package hebt dan met je met die care package grenade in je hand knifen. want die care package grenade zorgt er voor dat je nog sneller rent
     
  12. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Hele toffe class, alleen je zou ook een usp .45 (of hoe die ook heet) met die Tactical Knife attachment kunnen nemen als secondary weapon !
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat is de tactical knife attachment??
     
  14. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Die Attachment waar je in je ene hand een pistol hebt en je andere hand je knife, zodat je veel sneller kan knifen :)
     
  15. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat je fijner vind. Sneller rennen of sneller knifen

    Mensen noemen mij soms zelfs hacker omdat ik zo snel ren
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga dan toch maar voor de UMP45 i.p.v rennen met een Care Package grenade. Simpelweg omdat ik dan ook nog wat kan verrichten op mid-range. Het zal niet zo vaak voorkomen maar voor die enkele gevallen heb ik dan toch een Sub machinegun paraat.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat carepackage rennen word zeker binnenkort gefixed.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    lol had net 2 headshots met 1 kogel 8)
     
  19. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD6 is gewoon een grote puinhoop als het gaat om glitches en balance
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    grote onzin trouwens die wasteland map!
    als iemand daar een heli krijgt of zo'n ding waar je zelf inzit ben je elke keer als je spawnt gelijk dood, je hebt bijna nergens plek om te schuilen :emo:
    en wat is dat voor onzin als je je stinger lockt op zo'n chopper, dat ie vaak niet raak gaat? beetje schraal om de "sterke" nog sterker te maken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina