1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik had eerst ook altijd een SCAR-H, maar nu ik de TAR-21 ondekt gebruik ik die alleen maar. Iets minder voor lange afstanden, maar voor dichtbij is hij echt heel nice.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ^Dat dus.

    Tar-21 FTW :cool:
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Javelin kan ik echt niet mee werken ; Thans, Alleen bij vliegtuigen/choppers kan ik hem goed gebruiken. maar anders.... Raak er geen hol mee. Thumper mikt idd anders als een simpele noob tube en ik prefereer altijd de noob tuub boven een thumper. Maar ja, Je wilt toch 4 granaten, en een rpg is dan weer onbetrouwbaar in mijn ogen.

    Dit spel is sowiesow niet realistisch bedoeld. Als je meer realisme wilt dan kun je je ei kwijt met Operation flashpoint oid.

    Mwaw. Campen in TDM vind ik ook redelijk kansloos. Maar in objective based games zoals HQ, Domination, Demolition etc. dan ga je soms niet als een gek staan rennen maar je doel verdedigen. Dan camp ik maar hoor ;)
     
  4. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Net weer 1 kill tekort voor m'n eerste nuke :'-(:'-(
    Ga je echt geweldig heb je je laatste kill al in je vizier.. Word je in je rug geschoten door zo'n *** camper :x
    Is gewoon de 2e keer dat het me overkomt :emo: volgende keer maar wat beter opletten..
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat ik nu zo'n 10 keer een Nuke heb kunnen doen maar ik heb hem niet aan staan. Ik maak zelf liever nog wat kills dan dat ik het potje beëindig. Vandaag ook een potje van 25-0 omdat ik gewoon niet dood ging. Ik denk dat ik iets van 10 keer met jam op mijn scherm zat maar elke keer was ik net op tijd met terugschieten, was wel een lucky potje.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee
    IW heeft zelf gezegd. Gameplay > Realism.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je maakt allemaal realistische wapens etc en dan doe je zoiets erin. 8)
    Tuurlijk gaat gameplay voor, maar ik vind het geen toevoeging voor de gameplay en daarnaast is het ook nog onrealistisch.
     
  8. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    /whine

    (k) ;)
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    De Realism valt wel mee..
    Maar het is en blijft een top Game!
     
  10. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn gewoon een hoop momenten in deze waarop ik serieus 5 seconde nodig heb om de onwaarschijnlijkheidsfactor te berekenen. Ben echt een aantal x op halo wijze gekilled met een knife, dan kijk je vervolgens je killcam en zie je hem op een denkbeeldig skateboard naar je toe glide...

    Die luck heb ik zelf natuurlijk ook al een aantal x gehad maar blijft toch funky als je overkomt.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Commando perk misschien?
     
  12. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    1889 shotgun moet echt generfed worden=(
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben inmiddels lvl 31 en vind het ook een heerlijk spel online.

    Zelf nu bezig om die extended mags vrij te spelen voor mijn Scar-H, toch wel het fijnste wapen tot nu toe.
     
  14. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de mulitplayer echt geweldig. alleen vind ik de chopper gunner een beetje te goed.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat ligt vaak aan het team wat de chopper gunner tegen zich krijgt, als iedereen zich even op die chopper focused is hij in een paar tellen neer.
     
  16. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik ben vaak de enige die een stinger mee heeft.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je hebt geeneens een stinger nodig, haalde laatst een chopper uit de lucht met mijn Scar.
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik ben nu lvl 66 en ben al redelijk uitgekeken op de multiplayer. Soms heb ik zelfs de neiging om waw of cod 4 tegaan spelen.
    In de multiplayer zitten te veel dingen die me niet aanstaan, het is gewoon te onrealistisch.
    De killstreaks zijn wel leuk maar halen een beetje de actie uit het spel. Heb nu een killstreak van 27. Hier durfde ik in waw alleen maar van te dromen.
    De akimbo shotguns en commando slaan helemaal nergens op, vanaf 10 meter geknifed worden =(
    De maps vind ik ook niet echt geweldig, te veel plekjes om te campen en er komt te vaak dezelfde maps voor bij. En rust toegevoegd aan TDM slaat natuurlijk helemaal nergens op.

    Ik weet dat er meer mensen zo over denken want het vaste groepje waar ik altijd mee online speel hebben het ook al wel gezien.
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn killstreak is nu 30 ik had me Tactical Nuke niet ingezet dus ik ging lekker door met knallen hoe ik het deed was een draadzel :p want ik had me 50 cal en ik stond in hun spawn en ik rapte ze gewoon met me Acog erop :) ik had wel bij 11 kill streak een chopper gunner. en daarna ging ik gewoon door met knallen..
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan je zowieso aanraden met wat vaste mensen te gaan spelen, dan heb je dat soort problemen niet. Als je dan een beetje praat en afspreekt wie wat doet stellen zelfs chopper gunners ineens weinig voor.

    Random mensen blijven inderdaad vaak als kippen zonder kop rondlopen als er een chopper of ac130 in de lucht is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina