1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat ze bij bijv. S&D wel hebben dat je in de eerste seconde niet kan predator missile of wat dan ook.. maar je kunt wel meteen noob-tuben :/.. waarom schakelen ze dat ook niet voor de eerste 10 seconden uit..
     
  2. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de beste manier om een nuke te halen. gametype? killstreak? perks?
     
  3. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    1 van de beste volgorde in killstreaks lijkt me harrier strike - chopper gunner - nuke

    bij perks zou ik sowieso coldblooded gebruiken, scheelt je altijd deaths
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk Headquarters of Domination --> Bij Groundwar speel je met 18 mensen dus meer mensen om te killen. :9

    Killstreak: Harrier -> Chopper Gunner/AC 130 -> Nuke.
    Wapen en perks ligt aan je eigen voorkeur natuurlijk.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Tellen de kills van een Harrier wel mee voor je streak dan? Want dan switch ik m'n Predator Missile + Attack Helicopter om voor een Harrier + CG.
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja, alles telt behalve wat je uit care packages krijgt.
    En sabo is makkelijkst voor nuke, wel een map met veel open gebieden. En dan gewoon proberen 7 kills te maken, harrier en CG doen de rest.
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij tellen alleen de kills van een care package niet mee.
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Durf te wedden dat er in een toekomstige patch de nuke naar een hogere killstreak word gebracht. Want wat ik zoal hoor is dat het heel makkelijk is om er 1 te krijgen.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net weer eens 43 kills op die ene 'steenhouwerij' map (juist, die ja :+), met 3 deaths. had ook 2 AC130's. Ging wel lekker dus, maar ik heb beter gehad.

    Had daarvoor ook een rondje op Derail, ik zat te snipen met m'n M21EBR SILENCED, komt er opeens een gast aanlopen, die me niet ziet. Ik schiet hem dus neer met m'n TMP. Vervolgens komt die gast nog acht keer langslopen :p Easy kills FTW.
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Rust of iets dergelijks heet die map toch? Vind het een heerlijke map campers hebben bijna geen schijn van kans.

    Edit: Oh wacht je bedoelt quarry ;).
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  11. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt joh, waar ik geen ruk van snap is dat ik 9 van de 10 close-range (dan heb ik het over knife-range) fights verlies. Ik heb zo vaak het idee dat ik eerder knife en dan nog wordt ik overhoop geknald of gestoken.. Echt waardeloos ;(.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien spelen je tegenstanders met welke perk is het nu weer, commando (pro), voor extra knife range? Tenzij je tegenstander een headshot placeert of een shotgun bijheeft (en zelfs dan) heb ik het idee dat een knife nochtans toch wel altijd dat ietsje sneller blijft.
     
  13. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Die shotgun 1800 nog wat en dan 2 tegelijk slaan echt werkelijk nergens op. op 30 meter afstand laten ze me nog door de lucht heen vliegen. Gisterenavond me dood aan geergerd. Worden steeds meer van die gasten die er mee gaan rondlopen.

    Hoop dat die met een patch wat minder sterk gemaakt gaan worden. Staat totaal niet in verhouding nu :mad:
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT, Die 1800 Akimbo's slaan helemaal nergens op... Haal dit zsm eruit IW!
     
  15. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, fucking irritant en van mij mag die tactiacal insertion er ook wel uit. Had een hem in underpass naast een vlag tussen een paar kisten gegooid (de vlag in die loods). Werd er helemaal gek van, maak je hem af maar voordat je die flare kan crushen is hij al terug en maakte hij me af in mijn rug.
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nou onderweg zijn om die flare te crushen en dan in je rug worden afgemaakt? :p

    Tactical insertion is niets mis mee btw. gewoon goed op letten op de killcam (mits je een mode speelt met killcam) en dan naar de perks e.d. letten :)

    Zelf wacht ik netjes bij de TI om ze dan meteen te kniven }:]
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik ben er nog niet een tegengekomen hoor :eek:, en een paar maten van mij ook niet dus dat valt wel wat mee.
     
  18. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Wattafok, ik zat gister dus even te kijken naar die leaderbords en er zijn gewoon mensen met 1500+ killstreak?

    Hoe dan???

    Dat lijkt me toch onmogelijk in 1 potje
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ook niet. Maar heb al van verschillende vrienden van me hebben al die callsign van 10 nukes :eek:
     
  20. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het lijkt ook net alsof ie niet eens dichtbij genoeg is om je te kunnen raken, zelfs als je het terug ziet in de killcam.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina