1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    KD van 1.1 is positief, dus een idioot was ie niet. Lijkt me ook best lachen om te doen :+.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die class ook, met een SMG en Akimbo Rangers. Werkt prima op maps zoals Skidrow.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een gedeelte van een site wat er speciaal voor bedoeld is wat in dit geval inderdaad niet juist is... Als ik het goed begrijp dan resetten alleen de killstreak prestige challenges en de wapen prestige challenges blijven staan. Dus dat zou wel beter zijn. Alleen jammer dat die van de killstreaks dan wel resetten.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een KD ratio van 1.1 best slecht als je dat 5-6 games achter elkaar hebt.
    En echt lachen was het niet.. Meer kansloos en zo minder skilloos kan niet. Jezelf de heletijd opblazen inclusief andere.
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel met de Javelin zijn kills willen halen, ik zie anders niet in waarom je het moet doen..
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet weer een poosje met Cookie X online gespeeld. Was weer super tof _O_. Die mainunit, wat een gast! 2 minuten met elkaar staan thee-zakje-n op een gast van de tegenstander _O_
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Games zijn voor fun en als dat zijn fun is, why not? Het is geen cheating en niet iedereen speelt voor een toffe K/D ratio.. Ik speel ook voor de fun, met mijn Knife Class van dakjes/rotsen afspringen om zo wolverinestyle de laatste kill te krijgen, erg vermakelijk.

    Kutten is vaak veel leuker dan gewoon spelen ;)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Fijn. Gister lag me internet eruit. Stroom van het modem/router gehaald en er weer terug op gezet. M'n NAT was altijd open, maar nu geeft hij opeens Strict aan. Kan bijna geen enkele game meer joinen :mad:
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff je router opnieuw instellen :)
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vaak denk ik bij mezelf: Zal ik prestige doen? Het is namelijk wel chill die prestige en je krijgt een vet icoontje, maar het andere punt is, dat ik soms echt rete blij ben sommige challenges en die moet je dan weer opnieuw halen. Maar ik doe toch wel prestige.
     
  13. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, bij sommige challenges denk ik ook van..... die haal ik nooit weer haha, maar ben nu toch in prestige gegaan:)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb zo'n fijne alles-in-een doos van KPN waardoor ik er geen andere router aan kan hangen. En die ingebouwde router is echt een hell 8)

    Net wel een lekkere free for all gedaan. met 28-3 eerste geworden in Afghan. Beetje lucky met de Chopper gunner en een multikill met een predetor missile though :9
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Onzin Mcsprakle, kijk maar naar de thread hier op het forum over de experia box, hij is supermakkelijk in te stellen.
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik vanavond voor de 2de keer ga prestigen. Heb sowiesow bijna de AC130 veteran challenge klaar (1000 kills ermee) :)

    Maar goed, Ben ook wel benieuwd ernaar of het wel gereset word of niet. Wou eerst niet gaan prestigen maar een extra custom slot is altijd mooi mee genomen natuurlijk :thumbs:
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders ook problemen met MP? Xbox Live doet het wel gewoon en internet is hier ok.
    Blijft hangen bij updating rank en unlocks. Vanmiddag nergens last van.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Oe nice, dan weten we het gelijk zeker wat er wel en niet wordt gereset :) Ik ben nu zelf level 64 eerste prestige en ga hierna nog 1 keer in prestige en dan waarschijnlijk niet meer. Het tekentje vind ik wel tof, gewoon een simpele ster, en ik wil niet wéér opnieuw beginnen.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha toch nog maar een keer :+. Is prestige gewoon weer dat je alles kwijt bent behalve dat je een nieuw icoontje hebt?

    BTW cookie, doe even een nieuw draadje :eek: Lekkaaaaa
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup :) En je kan heel wat extra titles unlocken, nieuwe challenges en een nieuwe class. Een nieuw draadje komt er zodra iemand een mooie startpost in elkaar weet te zetten :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina