1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrispyMule

    CrispyMule -No Guts No Glory-

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Einde Javelin glitch _0/:

    Via de twitter van Robert Bowling (IW):
    #MW2 Javelin Glitch fix currently in test. Once it's cleared, we'll be urging it through Microsoft & Sony certification as fast as possible.
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tis alleen nog afwachten hoe lang dat duurt. Microsoft zijn ook stelletje epic fail newbies die er te lang over doen om alles door te zetten.

    Dus het kan wel aangekondigd zijn maar nog een weekje of 4 en dan hebben we heeeeeel ms een release datum ervan :x
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kwam die glitch net ook tegen. Die is overdreven sterk:eek: ik schoot iemand, ik stond er 10 meter van vandaan en nog ging ik dood!
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op Ground War Domination op Karachi gewoon 39-5-10 gehaald. Liep lekker rond met UMP 45 met Scavenger. Ik had een AC-130 Gunship en helemaal niemand probeerde mij uit de lucht te knallen. Toen ik de Gunship kreeg had ik 14 kills, en ik werd pas neergehaald toen ik 28 kills had. Wat een heerlijk potje zeg. Ik heb echt me dag vandaag haha:thumbs:
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij dichtbij de 25'ste kill alweer was. Had op de 24ste de nuke gelanceerd. 1 kill proberen te maken en dan nog een nuke te gooien. Denk dat hij dat bedoelt.
     
  6. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom kom ik toch altijd met van die achterlijke mensen in het team te zitten? |:-
    Net potje sabotage.. Zitten ik en vriend van me constant met pijn en moeite de spawn te verdedigen omdat m'n teammaten of te slecht zijn om ook maar iemand neer te schieten, of gewoon omdat ze lekker ergens anders op de map in hoekje zitten te richten op niks..
    Uiteindelijk heb ik met veel moeite de bom aan enemy kant gekregen wordt ik gekilled, pakt enemy de bom weer en kan zo door lopen naar ons punt om rustig de bom te planten. eindscores van mijn teammaten waren ook wel erg beest: 3/14, 11/30, 2/28.
    Kvind het een heel tof spel maar ik begrijp niet hoe beroerd sommige mensen wel niet zijn =(
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook erg vaak heb in de invasion map en ik doe TD. Is dat de helft van mijn team op het dak gaat zitten van het tankstation. Komt er 1 predator missle op. En de tegenstander heeft al gelijk 500 punten erbij :mad:. Waarna een AC/Gunner Ship snel volgt. Hoop dat ik dit minder zie hoe verder ik in het spel kom.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    W00t lvl 70, en fall camo voor Famas, en een streak van 10 wins op FFA.
    Gaat lekker.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het wordt eerder alleen maar erger aangezien de nieuwe spelers blijven komen en jij uiteindelijk elke keer weer wat beter wordt. Daarom speel ik ook altijd met andere Nederlanders uit mijn lijst omdat er anders gewoon geen zak aan is. Als we dan verliezen boeit het me niet maar als we verliezen omdat ik met 5 idioten in het team zit dan is het wel hatelijk.

    Morgen beginnen aan de 2de prestige en dat wordt dan wel de laatste keer. Ik zie alleen wel op tegen de eerste paar potjes omdat je dan nog allemaal flut wapens hebt en geen perks.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag heb ik 2x een killspread van 8 gehaald, dus 2x net geen pave low. :'-(
    Verder ging het wel goed en mijn ratio weer een beetje omhoog geschroeft!
     
  11. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ratio blijft nu rond de 1.60 hangen, hopelijk dat ik ooit boven de 2 uitkom 8)
    Wel bijna iedereen van mijn friendlist is of al 1e prestige of rond rank 65.
    Kom ik aan met rank 51 :+, en vind dat ik het spel best vaak speel (nu iets van 25 uur gespeeld, heb hem sinds vrijdag week release)
    Maargoed, denk dat ik ook een erg casual gamer ben...beleef er iig plezier mee!
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zat vandaag tegen Cookie en Bonbridge op Wasteland en ik denk die sniper class van mijn broertje te proberen (terwijl ik zelf ontzettend slecht ben als sniper), had ik gewoon even een 10-killstreak :+. Daarna word ik weer net afgeschoten door iemand, 1 kill voordat ik mijn AC130 had :{.

    Merk wel dat in TDM Express veel minder campers (behalve Cookie achter de luchtafweer op Afghan :+), glitchers, noobtubers en andere irritante personen rondlopen. Daar is TDM dus nog wel best leuk :thumbs:.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag vandaag een gast in mn team die de hele tijd care packages kreeg, wat blijkt:

     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom gebruiken mensen de AC-130 als je ook de chopper gunner kunt kiezen? Daar haal je echt twee keer zo veel kills mee.

    Harrier strike => chopper gunner => nuke is m'n streakreeks, heerlijk :)

    Een ventje uit m'n friendslist die zo nu en dan met ons meespeelt heeft al 56 nukes gehaald :+
     
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, kwam weer vervelende lui tegen die samen naar de nuke aan het boosten waren (verschillende teams, tactical insertions in een hoekje en de ene de andere schieten). Heb er dus mijn taak van gemaakt hem van z'n nuke te beroven en dat is me gelukt. :p
    Steeds zijn dikke streaks vernietigen van air support en met semtex hem een paar x gekilld. Stond aan het einde wel net negatief, maar dat was het waard. :D
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die glitch gaat werkelijk nergens over. Als je ze ziet en ze komen op je af stormen met lightweight/marathon dan is het al over.... :x

    Maar goed, 9 van de 10x doen ze het alleen in CQC mappen.

    AC-130 is meer moeite om uit de lucht te halen. Chopper gunner heb je met 2 raketten (1 flare) en wat kogels erin pompen alweer neer. Anderzijds heb je dan wel weer het voordeel dat de chopper gunner mooi rond vliegt en je altijd zo probeert te plaatsen dat je goed de vijand kunt bestoken.
     
  17. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mooi een javelin glitch class gemaakt, als iemand gaat glitchen met die javelin. Doe ik het gewoon terug.

    Ja ik weet het, ik verlaag me naar hun niveau. Alleen is de enige manier om dan nog fatsoenlijk te spelen.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Zoek gewoon grote open ruimtes op, neem een aanvalsgeweer/sniper, en schiet ze neer vordat ze dichtbij genoeg kunnen komen.

    Zeg dan anders dat je het ook gewoon wil proberen, wat jij zegt is namelijk geen excuus in mijn ogen:)
     
  19. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, haha ik probeer het niet. Met mijn ACR haal ik iets minder kills en minder deaths. Dus mijn ratio stijgt meer met mijn ACR, en ik vind het leuker om killstreaks te halen. Ik doe die glitch echt alleen als mijn tegenpartij het doet. Want als ik naar een open ruimte ga, ownen ze mij nog steeds. Want ik ben super slecht met sniper. En met ACR word ik nog wel 10 x per potje in me rug gepakt door die javelin glitcher. maja,

    Waarom geen chopper gunner ipv pavelow? Als harrier strike hebt. Gewoon op een plekje gaan zitten waar je niet dood gaat. Dan heb je wel 5 kills en heb je chopper gunner.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    OMG jij bent zo sneu he.. :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina