1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet wat jij sneu vind, maar de mensen die die glitch doen om kills te krijgen zijn pas sneu. En ik durf te wedden dat 1/3 van dit forum die hier reageert. het al gebruikt heeft. Die mensen zijn pas sneu omdat ze zeggen dat ze het niet doen. Als ik het hele potje dood ga omdat er een of ander kerol zit te glitchen. Doe ik het gewoon terug om hem terug te pakken. en ik file complain hem. Ja ik kan ook leaven. Maar zo ben ik niet.

    Zal wel aan mij liggen dat je nu weer overdrijft. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat je het in een private match uitprobeert zal me geen ruk schelen maar door die gedachte van mensen zoals jou neemt het gebruikers online alleen maar toe. En daar baal ik een beetje van. Maar heb geen zin om nu met jou die discussie aan te gaan, hopelijk zijn we vandaag van die glitch af. :thumbs:
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ben ik echt bijna de enigste hier. Maar ik heb nog nooit last van die Javeling bug gehad :+

    Ben vandaag 10 voor 1 uit. Maar kan ook om half 11 omdat ik me niet lekker voel. Ik weet al wat ik de hele dag ga doen :)
     
  4. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat hoop ik ook. En ik lees net op IW forum dat glitchers met javelin gebanned worden?

    Hahaha dat vind ik wel dikke onzin als het zo is. Want hun hebben toch de glitch niet gefixt voordat het spel uitkwam. maja. Ze morgen het wel doen vind ik als ze het groot aankondigen dat het verboden is. Ingame.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Omdat je dan gewoon kan rondrennen en belachelijk veel kills kunt maken, zowel met je harrier als pavelow als je eigen geweer.

    En over je javelinglitch, gebruik het nou niet. Je doet het om diegene in t andere team te pesten, maar je pest ook het gehele team erbij die wél gewoon wilt spelen. Ik had opeens die javelinbitch in mn team en ik had echt een schijthekel aan m.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Waar staat dat voor?
    Addict :+
    Lees de Terms of Use dan nog maar na, je hebt namelijk aangevinkt daarmee akkoord te gaan toen je een live profiel hebt aangemaakt. Daarin staat dat je geen glitches om voordeel te verkrijgen in een online potje.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat er een glitch in het spel zit wil niet zeggen dat je het mag gebruiken. Ik vind het zo'n simpel antwoord voor mensen die glitches gebruiken...

    Net als Forza met de money glitch *ja hij zit in het spel dus ik mag hem gebruiken*. Gewoon onzin, glitches zijn gewoon "kleine" programmeer foutjes, dat ze niet wat sneller gefixed worden is ook niet goed, maar het gebruik ervan kun je toch nooit goedpraten...

    En als reden gebruiken, "hij deed het ook" is gewoon een beetje kinderachtig vind je niet?

    Zoals WOUW5 hierboven al zei, dat vinkje heb je gezet bij de Terms of Use, dus ban maar raak voor mij part :) (nu wil ik niet zeggen dat ik het wel gelezen heb :9)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Close Quarters Combat
     
  9. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt zo dan. want bij mij komt het nog wel redelijk vaak voor dat de mannetjes lekker achter een gebouw zitten en ik niemand heb die ik kan raken.

    is het trouwens zo dat stady aim ook invloed heeft op je 'down sight' mikken?
     
  10. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voor al die gasten die de javelin glitch gebruiken een klacht indienen (file complaint) Gister ook gedaan. Die gast probeerde de hele tijd heel lomp achter mensen te gaan staan en liet zich dan gewoon knifen.
    En de (drog)reden om gewoon die glitch te gebruiken omdat IW het niet uit het spel heeft gehaald is echt totale onzin. Als er geen beveiliging in een winkel is, wil dat toch niet meteen zeggen dat je daar gewoon zonder te betalen weg kan lopen?
     
  11. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ff leuk met vrienden Ground War spelen, we beginnen lekker alleen komt er 1 mongool alles verkloten, hij begint dus met die glitch. 5 minuten later zaten er van de 18 mensen, minimaal 7 met die glitch te kloten. Iedereen had 70+ kills, dikke xp dus -.-

    Serieus IW schiet op ofzo |:-|:-|:-
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    IW is done, we are waiting for Microsoft and Sony to certificate. En aangezien die glitchers echt niets anders doen dan rennen, moet het toch niet zo moeilijk zijn om ze van een afstandje neer te schieten? Daarnaast kom je er echt niet ontzettend veel tegen.
     
  13. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    En van mij mogen ze ook wel iets doen aan die range van de model 1887, want dat gaat dus helemaal nergens meer over hè
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eergister had ik nog nergens last van.
    Maar gisteravond echt veel potjes gehad met gasten die die javelinglitch gebruiken.
    Op een afstandje neerschieten gaat prima natuurlijk maar ik hou het ff voor gezien totdat de patch is doorgevoerd :)
     
  15. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook 10 voor 1 uit, en ik ga precies hetzelfde doen. :)
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb die glitch nog niet meegemaakt en gisteravond tot 01.30 uur gespeeld
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog geen Javelin glitcher tegengekomen, mij is het één keer gelukt met een Stinger maar ik vond het gay. Je loopt een kamer in, je gaat dood en je killt misschien 1/2 man maar echt veel heb je daar niet aan. Dan ren ik liever rond met m'n Akimbo Rangers op Skidrow :D
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij moet niets zeggen 8) Ik ben door jouw 2 keer van achter genakt omdat je om een hoekje zat.

    Ik liep daarnet ook even het dak op bij Sub Base, waar 3 man van hun stonden. Dus ik schiet ze neer en van achter kwamen er weer 2 dus maar even daar gewacht en ze bleven maar komen vanaf dezelfde kant. Helaas werd ik er bij een streak van 10 wel vanaf gefragged maar ze waren niet al te snugger bezig. Ik kreeg daarna ook een message met "Campin Shite" terwijl ik daar echt maar 10 seconden zat 8)

    Nu maar weer wachten tot er wat meer mensen online zijn want ik zat tot 3 keer toe in een belabberd team. 2 choppers gehaald en alsnog verloren we dik. Kreeg net ook een message met "Riot shield boosting" van een gast in de 3de prestige die 2 potjes hard in de min stond dus zijn rank enkel door dat heeft weten te halen :emo:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mooi plekje is dat daar achter dat luchtafweergeschut inderdaad :+ TDM Express vind ik zowieso wel relaxed, zo ben ik bijvoorbeeld nog geen 1 javelin glitcher tegen gekomen. 't is alleen minder als je moet zeiken
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet eerlijk zeggen dat ik de javelin glitchers niet zo vaak ben tegen gekomen. Had gister wel een gozer die de gamechat bevuilde met allemaal woorden die ik niet ga herhalen. Hij werd helemaal gek van die snipers. Tsja kan je verwachten in Wastelands...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina