1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo gezegt zo gedaan. Al 3 uur bezig met COd. Net ff een eitje gebakken :+

    Net zo'n Javelin Glitcher tegen gekomen, 3keer door gekilled ofzo. File complaint gedaan!
    Ban ze ;)

    Stond ook paar keer lekker op een paar maps. Favela 36-6 _O_
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, iemand uit het andere team gebruikte die Care Package glitch volgens mij (ze waren ook nog eens goed) dus kreeg de hele tijd airstrike + chopper gunner + predator missile tegen. Cold Blooded class aangezet, iets van 1500 EXP erbij gekregen door steeds alles zo snel mogelijk uit de lucht te knallen :+

    E: Wtf, ik vind dit toch best bullshit. Zo vaak worden er glitches gebruikt en nu pas gaan ze bannen :x
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Damn, overpowerd :eek:

    Kan ook gewoon nog met emergencie airdrop :eek:
    Patch please :D
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Was op Karaichi, Domination, Flag A. Iemand zat daarboven op het balkon, ik schiet hem neer, spawnt die gast meteen PRECIES op dat punt waardoor die meteen weer een headshot kreeg :+.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is gewoon onzin, ze mogen hier niet eens voor bannen en waarschijnlijk is dit ook gewoon bullshit.

    //Edit

    En ook al mogen ze hier voor bannen, dan is het alsnog onzin.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Bannen is bullshit natuurlijk , dan moeten hun maar zorgen dat mensen dit soort glitches niet kunnen gebruiken!
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die Javelin glitch gelukkig ook nog nooit tegen gekomen. :thumbs: Ik zag wel een keer een gast uit mijn team zijn javelin pakken, maar gelukkig was dat om een Heli neer te schieten. Kijk, daar houd ik nou van. Geen geglitch, maar gewoon die javelin gebruiken waar die voor bedoeld is.
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als de glitch weg is zijn er ook geen glitchers meer he, dus dag glitchers :/
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    WTF is er mis met het maken van balanced teams?????
    Allemaal mensen die geen prestige hebben, tegenover mensen in 1ste, 2de en zelfds 3de prestige mensen potje na potje....

    Word ik zo fucking chagrijnig van....

    Het eerste potje kickte ik hun asses wel redelijk met 28-18 op het eind, maar de rest van mn team was allemaal 9-20 etc... Daarna ging het bij mij ook kut met potjes als 13-20 etc.

    En dan nog die fucking kut mesjes-gasten.. jezus wat kut is dat zeg.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook vaak gasten die in een party zitten en vaak wel een beetje de zelfde rang hebben.
    Dan veranderd dat team ook weinig tot niet , ik erger me er soms ook wel een beetje aan maar je doet er weinig aan.
    Ja met vrienden gaan spelen ;)
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Prachtige 'throwing knife' montage!

     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ferron
    Bannen niet nee maar wel suspenden. En dat gebeurt wel vaker. Als je de regels overtreed mag je niet tot de game toegelaten worden voor zo'n 2 dagen. Een 2de keer is 2 weken.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Sniper is nou de beste qua power enzo? En wanneer unlock je een Thermal Sight?

    Had net 13-0 op Afghan met een Thermal Barret .50 (Ikzelf had een WA2000 maar zodra ik iets zie met Thermal pak ik die op:+)

    Klopt het trouwens dat de Dragunov/M14 er niet in zitten? Want die vond ik juist zo lekker spelen in de SP :mad:
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wouw, die gast is zo beest met die knife8)
     
  17. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Thermal sight unlock je door 20 kills te maken als je door je ACOG scope kijkt ;)
     
  18. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoeken die messen zelf hun doel soms op? Dacht de het bereik beperkt zou zijn, maar hij gooit ze zowat de complete map over. Gelukkig nog niet tegengekomen damn.
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze wel een eind gooien alleen het mikken vind ik zelf erg lastig.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zeker erg nice.
    Ik heb zo'n gevoel dat je die wapens bij een hoger prestige vrijspeelt. Vindt het namelijk beetje apart dat ze ze wel in de sp stoppen, maar dan niet ook nog even in de mp.:confused:
    Als je dat eenmaal onder de knie hebt, zijn knifes echt beestachtig goed. Kwam ook een keer in een potje terecht waarbij 1 van die tegenstanders heel goed was met het gooien van die dingen. Ik werd hard door hem afgemaakt en soms ook echt over de meest bizarre afstanden :9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina