1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    wees trots... thermal scopes is voor noobs
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vandaag kwam ik zo'n gastje op terminal tegn in FFA die een tactical insertion(TI) achter een paar karretjes had gegooid, makkelijk 2 kills voor mij want ik kon hem horen herladen, uiteindelijk had hij dus wel een nuke. 2e potje op Skidrow zat hij verstopt achter een paar container WEER met die tactical insertion, dus ik heb nog eens 2 easy kills. Ik ga er vanuit dat hij het heeft afgeleerd, maar hij heeft alsnog die tactical nuke want hij zat er werkelijk weer te campen.

    De potjes erna was ik de enige die hem doodde aangezien ik hem gewoon hoor zitten(geluid van herladen of het gooien van de TI) en pak hem constant wat ervoor zorgde dat hij de game verliet. <3 headset

    Ik ga dus echt niet nog een keer prestigen want spelen zonder al je wapens en perks zuigt best erg, tenzij je uiteindelijk ook gouden wapens krijgt :D
     
  3. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    idd...thermal scopes zijn echt voor noobs, zie je vooral op wasteland, stelletje kutsnipers achterin de map campen met hun thermals altijd.
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens jullie is dit allemaal voor n00bs: Thermal, Nubtube, Javelin, Chopper Gunner, Knife, Riot Shield, Throwing Knife, Campen, Nuke, etc. Waarom nou zo'n heisa om al die dingen jongens? Het zit in de game, Sniperen op Wasteland met een Thermal is juist verdomd handig. Kan je lekker veel kills maken. Dat is toch juist wat je wilt? Ga alstublieft nou lekker weer MW2 spelen en dan iedereen killen met een pistol. Want dat is natuurlijk niet voor n00bs, want pistol kills zijn moeilijk enzo. _0/
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT,

    alles wat jullie niet bevalt of waar je (vaak) door gekilled word is natuurlijk weer voor noobs he...|:-
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Grootste gedeelte daarvan is ook voor noobs :)
     
  7. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    MW 2 is voor noobs.

    tering zooi, net 2 keer choppergunner gehad in 1 match, heel weinig deaths en veel kills ik denk dat wordt een master matchbonus. nou ik moest dus ff dood om een nieuwe chopper te kunne halen zie ik vlak voor me dat een teamgenoot iemand neerknalde die gebruikt maakte van die javelin glitch, hij was het zat (terecht) en leavde meteen en er werd geen nieuwe host gezocht(waarom dat zo vaak niet gebeurd vraag ik mij ook af), dag match bonus :confused:
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het eigenlijk, dat ik meestal op Ground War Domination een match bonus van ongeveer 2000 kills krijg, als ik echt ontiegelijk slecht speel, in de min sta, en geen objectives pak?
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    matchbonus van 2000 kills, zou ook wel willen weten hoe je dat doet. On a serieus note: matchbonus is meestal gewoon de tijd die je speelt + de bonus van headshot, longshot, payback, revenge etc. dacht ik :)
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een gewonnen Search en Destroy ronde, zonder dat je iets doet, krijg je niets. ;)
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    dat klopt ..........
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet de tijd die je speelt. Conclusie vergeten. :+
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeurt dat wapens(Thermal, Riot Shield enz) noob zijn ben je zelf N00B.
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Je moet wel wat doen, anders denkt het systeem dat je stil staat en krijg je dus niets .....
     
  15. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Die f*king javelins zijn zo f*king irritant |:-
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Wtf hebben ze eigenlijk met het kniven zonder commando gedaan? ik knife 9/10 keer mis.. terwijl ik nog net niet z'n neusharen bij kan knippen met m'n schijnbaar nutteloze mes :'-(
     
  17. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    er nu een unlimited care package glitch ontdekt, echt super irritant.
     
  18. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk een tactical nuke gehad, 2 zelfs. eerst gewoon spelen nou had ik harrier, daarna chopper gunner. nog 2/3 kills ben toen toch maar gaan campen :9 het is zo kut dood te gaan bij de 25e kill

    al die kut glitches, DAT is nou voor NOOBS. zeker die javelin dat slaat echt nergens op
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo vreemd, ik hoor iedereen over de Javelin Glitch, maar ik ben echt nog never nooit iemand tegengekomen die hem gebruikt (gelukkig)....Miss omdat ik vooral TDM speel... Net als de Nuke, die heb ik ook nog nooit in het 'echie' gezien, terwijl ik toch al lvl 53 ben.
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Vriend van me ging het uitproberen vandaag, best irritant want het andere team nam het meteen over |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina