1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Javelins heb je ook wel skills voor nodig (mits je niet ermee glitched dan). Om die precies op de goede plek te laten landen op het juiste tijdstip... Goed, zo nu en dan ook wel geluk natuurlijk maar je moet het maar net kunnen.

    Noobtubes ook tot op zekere hoogte. Ik heb zelf ook een tube class ingesteld ;

    Famas + Noobtoob
    Thumper
    Claymore
    Scavanger Pro
    Danger Close Pro
    Commando Pro

    Maakt me dat meteen een newbie? Als ik je kontje ermee schop in jouw ogen dus waarschijnlijk wel. Niet dat dat verder zal schelen , Als ik met deze class speel krijg ik naderhand altijd wel een scheld partij over me heen dat ik een newbie ben. En als ik dan snipe met een thermal ben ik ook een newbie. Maar oh wee als ik dan met een silenced m4a1 rond loop want oe oe dan ben ik ook een newbie.

    God, Ik hoef alleen maar de xbox360 aan te zetten en dan ben ik al een newbie.

    Spelen > Huilen.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ok wtf, had gister een potje TD wat echt binnen 5 minuten was afgelopen. Kijk ik naar de score van de tegenpartij, is er een gast met 65-0 :{. Dat kan toch nooit? Kijk bij Domination kan ik het me nog wel voorstellen, maar ik geloof echt neit dat iemand zo goed kan spelen in TD!
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    jij bent echt een mafkees
    skills nodig voor javelin HAHA:D
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 1e prestige level 40 en ben nog nooit gemold door zo een javelin. dus zo een noob ding is het niet.
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja dat zegt ook heel veel 8) Dan schiet je ze altijd van veraf dood of de explosie wordt geblokkeerd door een obstakel.
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Domination bijv. ;

    Je ziet dat iemand van de tegenpartij al naar punt C loopt welke nog onder jouw handen is. Als jij dan op tijd een javelin op C weet te vuren dat tegen de tijd dat hij er is de javelin recht op z'n pan beland dan is dat geen luck, newbie maar gewoon slim.

    Als een match net begint en je blaast middels de javelin alvast een truck/auto op waar mensen 9 van de 10x voorbij rennen dan is dat gewoon slim.

    Kijk, Het feit dat jouw hersencel hier de tactiek niet van in ziet dat is verder niet mijn probleem ;)
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    laat maaarr :D
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word een beetje moe van dat noob roepen over alles. tegen alle noob dingen is ook weer iets om het op te heffen dus niet klage aub.

    Als ik bij mijn ijgen basis blijf ben ik een camper ga ik naar de andere basis toe dan ben ik weer een spawnkiller.
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    inderdaad je moet gewoon recht voor me gaan staan en mis schieten zodat het wel een beetje spannend lijkt en dan schiet ik je mooi een headshot.
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    :D
     
  11. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    *Zing*
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is noobtoob?

    toen ik dat in google typte kreeg ik dit filmpje :lol:
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Met noobtoob bedoelt hij volgens mij Grenade launcher :)

    Dat liedje is van Didey Kong racing! Leuk spel :9
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullhit.
    Je bent heus niet direct een noob/camper als je even ergens achter zit en iemand en killed. Maar er zijn genoeg mensen die de hele game op een rot plek gaan zitten waar ze een gigantisch voordeel hebben. Wat ontzettend lame en skillloos is een een goedkope manier van kills maken is. Dus ja, dat is noob.

    Zo moeilijk is het toch niet om afentoe rond te rennen en dat is toch veel leuker? (Dat doe ik teminste, en vind het 100x zo leuk).
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat die patch gauw komt. 4 glitchers zojuist in mijn game gehad :'-(
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister wou een gast een glitch uitleggen in de lobby en toen werd hij door iedereen in de lobby helemaal frot gescholden:lol:
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zelf ook gek van die 1870 shotgun in akimbo. Had er net 5 als tegenstander en allemaal sprint. En het was niet eens een eigen samengesteld team. Want ik was Mercenary TD aan het spelen. Zegt genoeg hoe belachelijk veel die class word gebruikt.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Word heel veel gebruikt idd , wel logisch ook.

    Die wapens zijn echt megakrachtig.. iets te mega..
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al werd gezegd een grenade launcher onder je wapen :)

    tubes die voornamelijk door "noobs" gebruikt word en dus.... noobtuub :p
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Gvd, zat net in een game. Ik wil leaven, kijk ik zonder t denken naar de lijst zag ik Slaatje B daar tussen staan! Was ik geleaved |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina