1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zat ook opeens bij AntraXxX in een game :+
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Whahaha inderdaad, je naam kwam me al bekend voor van XBW.
     
  3. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog maar 3 headshots voor de Red Tiger op mn E21 MBR

    wie hebben er trouwens fall al en op welke wapen

    hoe ziet het eruit? op youtube kan ik hem alleen vinden voor op die intervention
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Met jou kan ik praten :D. Ik wist in Cod5 op een gegeven moment kills te maken vanaf de andere kant van de map met een rocketlauncher _O_. Ik werd zovaak noob genoemd maar er zaten ook mensen bij die het geniaal vonden :D. Maar die Javelin is niet zo speciaal, want je moet je target zien en erop locken. Dus aan het begin van een potje Domination meteen een raket afschieten kan niet, je moet eerst er in de buurt komen zodat je erop kan locken :+
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb Fall camo voor m'n Barret 50. Cal.
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte eerst de ballen van de javelin... |:-

    Eerst dacht ik namelijk dat je door muren heen op bijv. een HQ of een domination punt kan schieten. Vroeg me telkens al af waarom ik nooit wat ermee raakte :+

    Maar goed ja, Op de meeste mappen is het vrijwel onmogelijk om in het begin van het potje een javelin zo te vuren dat je meteen iemand raakt idd. Bedoelde eigenlijk meer een noobtuub/thumper aan het begin van een match. Doe ik zelf namelijk zowat altijd als ik ermee start. Gezien ik bijna altijd domination speel weet ik precies waar iedereen spawned of naar welk punt de meeste gaan. Call it lame.... but it works :+

    Maar goed... Eerst maar weer even wachten tot ik danger close weer heb. Nog een paar levels O-)
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 3 games achter elkaar. Join ik een game in progress en als ik er eenmaal inzit word de laatste kill gemaakt en heb ik al gewonnen :p.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Underpass blijft echt een kutmap, had net 1-5. Respawn > dood, Respawn > dood :+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Net m'n beste potje aller tijden gehad, 27 kills en 0 deaths :D. Lekker snipen in dat level met dat grote landhuis :thumbs:
     
  11. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De respawns in deze game zijn echt zo frustrerend.

    Eigenlijk het hele spel, heb nou niet het gevoel dat ik echt geniet als ik killstreaks maak, het bepaalt ook veels te veel de game.

    MW1 was toch leuker, vooral de maps.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, kwam net in een potje waar er dus echt 20 care packages verspreid waren door de hele map door die glitch xD. En de toffe dingen zaten allemaal op het dak, kon alleen nog 2 counter-uav's pakken :p
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Underpass is echt dé map voor thermal, door dat regenachtige. Ik haal daar altijd redelijk goede scores, met thermal Intervention. Probeer dat eens :b:
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ga je zitten snipen dan?
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt aan waar je begint. Meestal in dat huisje voor die brug, waar je via de vuilnisbak in klimt. Of aan de andere kant van die 'brug', in een bosje naast die betonnen paal van die brug. Beter zet je wel Cold-blooded aan daar, want er zijn er veel die op die map met thermal spelen ;)
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Alizor, zin om paar potjes samen te doen?
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, why not. Heb alleen geen zin om m'n headset te pakken.

    E: Tering, soms is deze game echt zo fucking gay.

    Je hebt mensen die met mach 3 door het level rennen met akimbo weapons (meestal shotguns)
    Je hebt mensen die de afstand tussen jou en zichzelf afleggen binnen een nanoseconde en je knifen
    Je hebt mensen met Javelinglitch
    ......
    Ik weet nog dat sommige mensen zeiden dat de game ó zo gebalanceerd was. Ik zie het.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dan is het toch ook niks aan :x
     
  19. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou er niet van om te praten met vreemden, zelfs als ik m'n headset op zou doen zou je misschien om de 5 minuten iets van me horen. Ik kan alleen lullen met m'n eigen vrienden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina