1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 8 mei 2012.

1. Lutijn

Lutijn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis in deze COD gewoon bepaalde mappen in de mapcycle die ervoor zorgen dat je na 3x bakaara en 2x downturn ook eens een leuke map kan spelen.

Harthat, dome, underground zijn denk ik wel volgens vele de leukste mappen en deze zijn lang niet te vergelijken met Terminal en bijv. Afghan.

Ik wacht mooi met spelen tot ze een aantal betere mappen toevoegen middels dat abbo waar ik 50 euro per jaar voor neertel. Tot die tijd fifa12.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    'Call of Duty misbruikt Delta Force'

In het schietspel Call of Duty: Modern Warfare 3 wordt onrechtmatig gebruikgemaakt van de naam Delta Force. Dat claimt de Californische gamestudio Novalogic. De gamestudio beweert miljoenen dollars schade te hebben opgelopen en heeft game-uitgever Activision voor de rechter gesleept.

In de aanklacht geeft Novalogic ook aan dat Activision het gebruik van de naam en een neplogo heeft verkocht aan verschillende bedrijven. De gamestudio heeft naar eigen zeggen in mei vorig jaar en december brieven gestuurd waarin Activision werd gesommeerd de verwijzingen te verwijderen.

Novalogic zegt het volle recht te bezitten over de naam en het logo van de fictieve militaire groep Delta Force. Beide zijn in 1998 geregistreerd. Het is niet bekend hoe hoog de schadeclaims van Novalogic zijn, al geeft het bedrijf wel aan miljoenen dollars te zijn misgelopen.

3. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wanneer komen die clan challenges nou ? dan kan ik die secret emblems halen.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hoe kan je ze halen dan? Kwam een paar dagen geleden iemand tegen die ze allemaal had en die zei dat je clan lvl 50 moet zijn....

5. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  6. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
  7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Hoe komt het dan, dat sommige al die emblems al hebben??

8. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij omdat je eerst je Elite kon glitchen en hacked lobby

9. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg sinds vanmiddag dat het Connecting to Xbox Live heel erg lang duurt, uiteindelijk krijg ik dan het bericht: The servers are down blablabla, terwijl een aantal vrienden gewoon spelen.

Iemand die dit ook heeft of de oplossing weet?

10. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb ik ook soms maar dan probeer ik het gewoon nog een paar keer en dan gaat hij wel gewoon verder.

11. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    miss dat de vraag al een keer gesteld is, maar ik kan het niet terug vinden! is er ook een mogelijkheid om je totale statistieken van mp ergens te bekijken? zo is er bijv een title die je krijg bij 200 one shot kills, kan ik ergens zien hoeveel ik er al heb? ik bedoel dus niet de challenges, die worden bij elke prestige op nul gezet, maar alles van alle prestiges :)

12. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Misschien ff Elite checken ?

Waarschijnlijk binnenkort weer double xp en misschien komt de AK74u in de MP dmv DLC.

Plaatje is van IW Facebook

13. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iedereen de ak47u gratis krijgen?

14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Zou een grote naaistreek zijn als ze geld vragen voor de AK.. Maar je krijgt nota bene al met gratie 2 maps erbij en hij is te bespelen in Spec Ops dus heel misschien..

15. Got_Owned

Got_Owned Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    heb nu al 3x een vijand en mezelf gedood met een cooked grenade zonder hem te gooien, maar de challenge misery loves company komt maar niet tevoorschijn... iemand een idee?

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb een vraag over elite premium.

Zelf heb ik helemaal nog geen elite. als ik nu Elite premium voor een jaar aanschaf, krijg ik dan alle huidige maps voor MW 3 en alle maps die zowel voor MW3 als BO2 uitkomen binnen een jaar?

18. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
  19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is een goede deal!

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Je hebt de challenge zelf misschien nog niet unlocked. Volgens mij moet je daarvoor iets van lvl 72 zijn ofzo!

Deel Deze Pagina