Die titles en emblems zijn wel jammer ja en ook de prestige emblems. Die 11de t/m de 20ste mochten van mij toch echt wel allemaal verschillend zijn. En ik vind dat de titles zonder tekst moeten want die tekst die maakt de hele title lelijk.
Dat vind ik niet, omdat het natuurlijk nog wel enigszins duidelijk moet zijn hoe je eraan bent gekomen
Kom op, als je 10 nieuwe Prestige Emblems introduceerd mag je verwachten dat de ontwikkelaars wel een beetje creatief zijn. Dit ziet er zo amateuristisch uit ...
Ja, maar dan verwacht je wel dat ze er wat nieuws in doen i.p.v dat ze een paar romeinse cijfers erboven doen.
Druk maken? Niet echt. Kritiek word al snel gezien als "je eigen druk maken". Vind gewoon dat Infinity Ward hier wel iets meer tijd in had mogen steken. Uniek uitziende emblems leek mij toch veel mooier. Ach, het blijft één mening.
Je bent echt niet de enige die vind dat Infinity Ward hier meer tijd in had mogen steken. Denk dat het merendeel van de Call Of Duty spelers had gewild dat de emblems toch anders waren dan dat ze nu zijn. Ik vind zelf ook dat die emblems er anders uit hadden moeten zien.
Prestige token Hallo, Weet iemand wat je moet doen om een wapen te behouden als je gaat prestigen! Ik wil graag de MP7 meenemen namelijk! Moet ik dan een extra custom class aanmaken?
Ik speel het spel zelf niet maar vond het wel het posten waard ...... Nieuws | 16 maart 2012 - Call of Duty: Modern Warfare 3 krijgt vier extra delen downloadbare content, bovenop de reeds aangekondigde twintig toevoegingen aan het spel. Dat meldt Destructoid. De extra DLC was niet in de oorspronkelijke planning opgenomen, waarbij twintig stukken content verspreid over negen maanden zouden worden uitgebracht. Ontwikkelaars Sledgehammer Games, Raven Software en Infinity Ward stellen dat er mogelijk nog meer extra stukken DLC worden aangekondigd, maar kunnen dat nog niet bevestigen. De extra DLC blijft gratis voor betalende Elite-leden. Bron: http://www.insidegamer.nl/nieuws/96070/modern-warfare-3-krijgt-vier-extra-delen-dlc Bron: http://www.destructoid.com/mw3-now-getting-24-pieces-of-new-content-possibly-more-223945.phtml