Ik speelde eerst altijd Team Deathmatch, maar de laatste tijd speel ik veel capture the flag, erg leuke gamemode is dat. Ik vind wel dat je erg vaak gekilld wordt op je spawn, volgens mij erger dan in vorige delen, echt irritant.
Ik ben er nu wat alerter op met die Airdrop trap, wanneer die niet echt wordt verdedigd blijf ik er mooi van af. Mijn favoriete wapen is de Acr op het moment met red dot en silencer, en combinatie met silencer en stability. Echt prima wapen, alleen maakt het je wel wat traag met lopen. Potjes zijn behoorlijk wisselend nog altijd, heb nog bijzonder vaak problemen met de verbinding. Overkomt me elk potje dat ik dood ga binnen 2 schoten en als ik de killcam kijkt ziet hij me al eerder. Je loopt dan zo een seconde achter, dan is voor mij de lol er snel af.
Iemand die volgende week niets te doen heeft (vakantie, geen leven )? Gamemodes boeien me niet maar ik heb weinig zin om steeds in teams te komen waar iedereen steeds 1-15, 2-16 enz. staat.
Al? Heb gewoon voor deze 2 weken maar vrij gevraagd, anders ging het nooit goed komen met al die spellen Vanavond ging echt ruk, echt super connecties, slechte tegenstanders maar ik raakte helemaal niets dus ben maar weer gestopt. Hoe het komt dat mijn accuracy richting de 25 (24,5) gaat is mij echt een raadsel, K/D kijk ik maar niet meer naar want die is toch hopeloos
Ik heb nog geen school, gelukkig vrijstelling van Ministerie gehad, had te laat een school Ben alweer level 15 2de prestige, eerste 30 levels gaan altijd wel soepeltjes..
No lifer meld zich Gamemode boeit mij ook niet. Ben alleen niet zo van de hardcore varianten. Edit. Hopake me headset is ook onderweg zie ik splintertje nieuw voor 5 euro marktplaats FTW! \o/
Kutzooi, mn linkertrigger hapert vaak, wil ik richten, maar dan richt ie maar ff of hapert ie, zal wel geen lag zijn zeker? Is nog maar paar maanden oude Razer Onza controller AAARRGG, spawnkills, elite die niet goed werkt en andere technische problemen zijn irritant, maar de nummer 1 ergernis vind ik die verrekte kutvliegen of muggen. Ik speel met een 5.1 headset en in zowat elke map zijn er veel plekken waar je keihard het irritant gezoem van muggen of vliegen in je oor hoort, zo fucking irritant!!
Tja en je hebt van die vijanden die het spel echt niet snappen Ik schoot hier belabberd, en iedereen in deze situatie had makkelijk kunnen winnen want die kerels snapte het echt niet P.s. Cookie, voeg mij maar toe, ik volgende week 3 dagen dat ik moet werken but that's it
Geniaal. van zulke tegenstanders kan ik genieten. Ik doe verdomme ook eens 1 keer theater mode uit om te kijken of het echt helpt Ik knife zo'n gastje met martyrdom gooi die granaat weg, Bots triple kill