[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Durf met zekerheid te zeggen dat BO veel meer tegengevallen is dan MW2 als je zo de fora leest.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond BO dan weer echt geweldig. Daar kun je als rush speler om 1 of andere reden wel in de meeste mappen echt domineren.

    In MW2 en 3 is dat veel lastiger. Mappen waren misschien wel wat meer recht toe - recht aan maar imho is BO de beste CoD MP tot nu toe (en daarna 4 , 5, MW2 , MW3 )
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je zien hoe meningen verschillen :) Vind zelf BO de slechtste van allemaal ;)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben volgens mij ook 1 van de weinige die echt helemaal weg was van BO :+ Vond dat echt een lekkere run en gun game
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    met wel de slechtste graphics :emo: god wat zag die game er lelijk uit zeg. Maargoed de gameplay van dat deel spreekt mij toch veel meer aan dan dit. MW3 voelt gewoon als MW met hier en daar wat aanpassingen en meer killstreaks en that's it. Gisteren nog even proberen te spelen, maar na 1 potje had ik er al weer genoeg van. Denk ook dat dat het meer is voor de meeste mensen, het is nu gewoon 'saai' geworden als je de andere delen al hebt gespeeld. In dat opzicht deed BO het dus juist wel goed vond ik.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ook de graphics vond ik wel lekker 'clean'. Misschien een beetje cartoony maar door die strakke look makkelijk om op zo hoog mogelijk tempo te spelen. In MW2 zag ik dan nog wel eens een tegenstander over het hoofd :+
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Hier nog 1, maar ik had dan ook veel minder met Quick Scopen en dat soort lariekoek. Wanneer je dat 'leuk' vind is BO al bij voorbaat kansloos. Voorlopig heb ik BO vele malen langer online gespeeld dan MW3.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook , dat is niet te vergelijken. In BO heb ik tientallen dagen gestoken en in MW3 nog geen dag
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Toen waren de maps echt nog veel groter dan wat we nu hebben _O_ God wat heb ik me vermaakt bij Eder Dam. Jeep op de brug en knallen maar :cool:
     
  10. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    BO vond ik na 1 prestige al niet meer leuk, op MW3 ben ik nu 11de prestige en blijf het gewoon leuk vinden.
     
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat hoor je deze dagen niet veel meer ;)
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad, was met BO 15e prestige en heb me nooit echt verveeld. Ben met MW2 10e prestige, ook nooit verveeld. Met mw3 8e prestige en vind het toch al een beetje saai worden...
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    komt omdat je elke keer hetzelfde aan het spelen bent in een nieuw jasje.
    Ik ga BO2 echt niet pre-orderen, kijk eerst wat de reviews zijn enzo
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua maps staat Black Ops op nummer 1 bij mij. :) Geweldige maps, groot en klein, sneeuw, gras, je had echt alles. Maar qua fun, tijd dat ik erin had gestopt en al het ander, is het zonder enige twijfel World at War.... _O_ Hardcore S&D met PPSH en PTRS.. Zombies met zn 4en! _O_
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm oke, ik vond de graphics echt niks namelijk. Maps waren nog wel oke, maar wapens en poppetjes waren echt belachelijk. Maargoed dat is uiteindelijk niet wat een game leuk maakt. Ik heb zelf ook veel meer tijd in BO zitten en vond dat leuker ook.
    Ja zeker weten! Cod 5 was echt tof, heerlijke maps en heel veel fun. Laatst nog gespeeld, maar nu echt niet meer speelbaar zowat. Overal flitsende namen en vliegende gozertjes 8)
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ga de disc maar weer f onder t stof vandaan halen 8) Kijken of het me weer gaat boeien :)
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews zijn in het begin toch allemaal goed, je moet ongeveer 2-3 maanden wachten voordat je echt goed weet of de multiplayer nog steeds leuk is.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou, qua tijd heb ik toch echt de meeste tijd zitten in BO hoor, lekker zombies met zn 4e, wager matches waar je elkaar helemaal vol schold als je in de laatst 10 seconden werd gebankrupted.
    Vermakelijke campaign met nog een redelijk verhaaltje.
    Nee, mw3 kan voor mij echt niet tippen aan het succes van BO.
     
  19. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat is ook wel weer zo.
    Maten van mij zijn toch altijd wel gulzig in het kopen van cod games dus kan daar dan wel een tijd meekijken.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee hoor BO was gaaf, lekker rushen :D
     

Deel Deze Pagina