Waarom? Sinds die is gepatched is het echt niet zo'n overpowered wapen meer. Heb een paar keer geprobeerd ermee te spelen maar vond het toch echt een kut wapen om zelf mee te spelen..
Heb MW3 geleend omdat ik toch wel nieuwsgierig was. Vind de multiplayer vrij weinig aan, maar misschien komt dat omdat ik nog in moet komen. Lijkt iig weinig boeiends veranderd te zijn t.o.v. MW2.
Ga iig de singleplayer uitspelen, want die vond ik van de vorige delen toch wel erg tof. Hoop dat er zo'n legendarische sniper/stealth missie in zit als in MW1
Het is inmiddels zo'n 6 weken geleden dat ik de singleplayer van MW3 heb uitgespeeld maar eigenlijk weet ik niet eens meer hoe hij begon en eindigt. In tegenstelling tot de singleplayer van MW1, waar ik vrijwel nog globaal weet hoe de singleplayer gaat en dat is toch zeker alweer bijna 2 jaar geleden!
Dit spel word zo bagger ondersteund door Activision ... Waarom is dit "Lag Compensation" er nog niet uit? Ik heb vorige week nog een potje geprobeerd te spelen maar al snel werd me duidelijk dat ik nog steeds "last" had van LAG. Geloof het of niet, maar een spel dat al niet veel vraagt kwa CPU en netwerk geeft mij nog steeds lag ... op een fuckin' 120MBPS verbinding. Voor mensen die het hele principe nog niet begrijpen wat "lag compensation" nu inhoud verwijs ik je ff door naar het onderstaande filmpje.
Na wat zoek werk ben ik erachter gekomen dat het probleem gewoon ginder ligt. Het elite forum staat er vol van ,met een volgende update zou het probleem verholpen moeten zijn.
Zou ik ook zeggen als er allemaal zo'n soort filmpjes er op duiken en je Activision/Treyarch heet Nu begrijp ik dus ook hoe dat onstaat en serieus als het zo blijft dan gaat MW3 weg!
Fuck you Battlefield 3, here is your prove! http://www.nu.nl/buitenland/2790936/breivik-wilde-eerst-drie-bomaanslagen-plegen.html
Denk dat we allemaal blij moeten zijn dat Breivik dacht dat CoD een 'oorlogssimulator' is en nog nooit van Arma II had gehoord. Dan was het allemaal nog veel slechter afgelopen