Ik heb een ping van 14 en ben heel vaak host. Al een week niet meer gespeeld ofzo omdat ik het toch niet zo leuk vond. Maar dit verklaard wel een hoop. Wat een idiote gedachte ook weer. Degenen voordeel geven omdat ze een kut verbinding hebben. Net zoiets als de support streaks...
Volgens de twitter van Robert Bowling zijn ze bezig met een patch voor Thanksgiving, dat is aankomende donderdag. Daarnaast is vrijdag 'Black Friday' in de VS zeer belangrijke dag voor de economie in Amerika. Mag hopen dat ze hun spel fixen voordat het weer als warme broodjes over toonbank gaat daar.
Ah begreep de flauwe grap niet. Nieuwe packs zullen wel voor de kerst er zijn denk ik,maar laat maar komen. Heb een jaar gratis Elite gekregen dus !
Van mijn part doen ze gewoon alle maps van cod 4 er weer in. Die waren zo goed. Crash en strike vond ik de besten.
Maps als Terminal, Afghan, Infasion, Karachi en elke CoD4 map. Allemaal moeten terug. Zou echt wat zijn
Ja, ik mis echt de MW2 maps. Vond de meeste daar wel tof, in MW3 zijn er maar een paar die ik tot nu toe wel tof vindt, zoals Dome, Arkaden, Village, Outpost en Mission.
Enige mappen die ik mis zijn Scrapyard mijn favoriete map, Terminal en Highrise. Al kan die laatste behoorlijke klote spelen als je klem gezet wordt in Dom.
Die mappen van MW2 vond ik juist niet leuk. In Estate werd het huis gebruikt om vanuit te campen, in Wasteland het ondergrondse gedeelte. Was echt niet normaal campfeest. Godzijdank zijn de maps niet meer zo erg.
In deze maps zijn net zo goed campplekken, maar ik beoordeel een map niet op of het een campmap of niet is, maar meer qua, opbouw, structuur, sfeer, je kan het ook niet altijd goed uitleggen, maar de ene map is gewoon leuker, geeft leukere potjes, maar dat hangt natuurlijk wel deels van je speelstijl af.