De tactical layout button kiezen waardoor dan als je je knuppel indrukt hij prone gaat (gaat liggen) en dan word je ps knopje de knife actie.
Aan iedereen, vergeet niet lid te worden van de xboxworld groep!!! (nee geen clan, een groep ) klik hier
Clan lvls en unlocks. Laat maar komen die clan operations Spoiler Level 1 - Clan Challenges - Clan Operations (Coming Soon) - Roster - Feed - Leaderboard - Clan Background Pack 1 Level 3 - Clan Background Pack 2 Level 5 - Clan MW3 Title 1 - Clan Emblem Generator - Clan Motto on MW3 Title Level 7 - Emblem Generator Pack 2 Level 10 - 2 Hours of Double XP - Clan Background Pack 3 - Gold Clan Tag Level 12 - Emblem Generator Pack 3 Level 15 - Clan MW3 Title 2 - Emblem Generator Pack 4 Level 18 - Clan Background Pack 4 Level 20 - 4 hours of Double XP - Emblem Generator Pack 5 Level 23 - Clan Background Pack 5 Level 25 - Clan Background Pack 6 Level 30 - Clan MW3 Title 3 - 6 Hours of Double XP - Emblem Generator Pack 7 Level 33 - Clan Background Pack 7 Level 35 - Clan Background Pack 8 Level 40 - Clan MW3 Title 4 - 8 Hours of Double XP - Emblem Generator Pack 9 Level 45 - Clan Background Pack 9 Level 48 - Clan Background Pack 10 Level 50 - MW3 Prestige Token - Clan MW3 Title 5 - 24 Hours of Double XP @SqueakyClean Ik zal je een invite sturen
Is goed! Hoe heet de clan? Edit: gevonden XBW Elite Hoe werkt Clan XP eigenlijk? Ik ga t s googlen...
Vreselijk die dingen inderdaad, maar de ergste blijf ik toch wel de Striker vinden, dat ding heeft een range waar je akelig van wordt en die RPM gaat helemaal nergens meer over. Wat hij zegt over de M16 is ook wel waar want die is compleet waardeloos. Ik speel nu alleen maar met de Type maar de specs van de M16 zouden eigenlijk die van de Type moeten zijn.
hallo, ik zoek wat mensen met wie ik domination kan spelen en die ook echt voor de win gaan. ik ben elke avond online dus add me: scuderia nl