1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wees blij, genoeg mensen hebben er wel last van, het is gewoon kut afgesteld, beetje compensation is prima, maar nu is het gewoon te veel.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is meteen ook het vervelende eraan. Doordat het spel soms wel en soms niet en voor de 1 wel en de ander niet compenseert afhankelijk van wie host, hoe de lijn is, hoe de verbindingen naar de rest zijn voelt het voor mij heel erg onbetrouwbaar.

Voorbeeldje, als je in MW2 of BO in een 'slechte room' zit dan is de lag vrijwel gelijk door het hele potje. Dus je kan er aan wennen en je een beetje op instellen.

Maar in MW3 kan het wisselen waardoor ik nooit lekker in een ritme kom TENZIJ de verbinding voor iedereen perfect is. En dat gebeurt helaas niet zo vaak want om 1 of andere reden is de 'Locale only' zoekoptie uit BO ook geschrapt.

Stomme is nog dat het op zn ergst lijkt als ik zelf host ben. Terwijl ik in BO dan de lekkerste potjes kon spelen

Ik ga het vast nog wel eens een kans geven maar voorlopig maar even door met BF3

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  3. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Echt triest idd!! Ik ga ook s mijn killcams bekijken of ik er ook last van heb, heb niet de allersnelste verbinding, maar wel aardig snel.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Zo ... dat was de Omnicide challenge :+

En Cookie, waar is m'n Throwing Knife?

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hier.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lelijke worp ... maar dit is m'n eerste SPAWN kill met een knife :+

8. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Die ziet er netjes uit man!

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Downloads aangezet, rode verbinding en IEDEREEN gaat in no-time neer :emo:

Die downloads blijven mooi aanstaan.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Niet best als je zo moet spelen :+

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf! Ga ik ook doen, ben vaak host....

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Idd ja.

Er is wel degelijk iets aan de hand wat soms frustrerend werkt. Ik heb het zelfs gehad dat ik mensen met hun zijkant naar me toe zag staan en dan wilde ik rustig aanleggen voor de kill en dan was ik opeens dood zonder een animatie dat hij naar mij toe draaide ofzo...

Ook idd veel van die kills dat je dan zelf al de hoek om bent en alsnog dood gaat.

Ik heb zelfs het idee dat het snipen hierdoor ook makkelijker is geworden. Ik ben echt slecht in snipen en ik schiet toch ook beduidend meer raak dan in voorgaande delen. Het werkt dus ook wel eens in mn voordeel, maar ik zie t liever helemaal niet.

Vroeger met counterstrike had je ook zo'n parameter (ex_interp)waarvan je de waarde kon veranderen en dan kreeg je ook dat je mensen killde die de hoek al omwaren. Later werd die waarde gelocked zodat je er geen voordeel meer uit kon halen. Dat moeten ze hier ook aanpassen.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Serieus? Wat voor downloads heb je aanstaan dan? En op de pc of Xbox? S kijken of het bij mij ook verschil maakt. Heb je geen last van lag dan nu?

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Op de PC, moest nog even Walking Dead hebben en merkte dat het spel opeens een stuk makkelijker werd, dus heb mijn upload toen maar wat hoger gezet en het gaat nu veel beter. Merk nu niets van lag.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Eigenlijk te triest voor woorden dat het zo moet, lekker gedaan, IW!

Dus je zet gewoon in bijv. Frostwire ofzo veel files beschikbaar voor upload totdat je in MW3 nog maar 1 streepje hebt en dan speelt het goed?

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nah, 1 streepje is net te veel van het goede, heb hem nu op 3 streepjes staan in game.

Dit moeten ze zo snel fixen, te triest voor woorden allemaal, is gewoon cheaten dit. Heb je een goede verbinding en dan moet je op deze manier het spel spelen...

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    hmm, kan me herinneren dat ik laatst 3 streepjes had, weet niet waarom, maar toen had ik echt lag tijdens het lopen bijv.

18. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik zorgen dat ie op 3 streepjes staat?

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Speel gewoon normaal joh. 8)

20. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Als het met 3 streepjes makkelijker gaat heb ik dat liever natuurlijk ...

Deel Deze Pagina