Zit je op een 120 MBPs verbinding ... doe je een speed-test, haal je de 4 niet eens. Zet je je 360 uit, zit je ineens weer vol op de 120.... en ja, dat is tijdens MW3 spelen Mensen trouwens zin om morgenmiddag een beetje MW3 te spelen? Vind het met andere altijd stukken leuker dan in m'n eentje!
Gisteren weer begonnen met Hardcore. Toch stukken beter te spelen met die lag compenstation geneuzel. Wel jammer dat er zoveel campers in het spel zitten. Dit maakt het speelplezier echt minder.
Ik merk niet zoveel van die lag compensation. Heb zelf een goede verbinding, maar heb nooit het idee dat als ik gekilled word, dat het aan lag compensation ligt. Ligt altijd wel aan mezelf op een of andere manier. En die replays van de final kill moet je volgens mij niet naar kijken, daar zit altijd lag in.
Als je elke kill terug gaat kijken zie je wel denk wel die lag. Bijvoorbeeld dat de enemy jou al een seconde eerder ziet dan dat jij uhm ziet. Tijdens de game heb je het niet echt in de gaten en speel je gewoon verder maar het zit er wel degelijk in.
toch wel. zijn genoeg filmpjes op youtube waarin dat duidelijk het geval is. dus ga niet als een wijsneus praten.
Kan zo 30 filmpjes op Internet zetten waarbij duidelijk is dat er sprake is van "lag". Je word geraakt, maar toch ga JIJ dood achter een dikke muur waar nog geen tank doorheen komt. Kijk je vervolgens de kill-cam en sta je gewoon in het open ... best apart.
Enige filmpjes die ik zie, zie ik gasten de hele tijd in rennen en zich dan afvragen waarom ze constant gekilled worden. Tja...