Hallo allemaal, Ik heb me op tijd geregistreerd voor elite, alle codes ingevoerd etc etc, en dan zou je automatisch founder moeten worden. Maar dit gebeurt niet! En wat ik ook probeer het lukt me gewoon niet. WIE O WIE? HELP!
Gewoon geduld (ondanks dat je er voor betaald hebt) Elite is gewoon één grote faal en ze nemen hun tijd zo te zien.... lees ook net op internet dat ze de mobiele versie nog verder uit gaan stellen tot dat Elite via console en pc goed werkt, dus ik schat over een jaartje_0/
Wisten jullie dat er een Facebook koppeling in mw3 zit? Bij multiplayer dan options. Helemaal onderaan kan je je account koppelen.
Vanwege de servers zal dat weer niet bij iedereen werken, zoals bij. Hij geeft op de website dat ik Facebook 80% gekoppeld heb en krijg het niet 100%..
Ik kan prestige , maar van de andere kant is het ook wel relax, alle wapens vrij en de meeste perks op pro.. ik weet het nog niet..
Enige reden dat ik prestiegede in vorige games was de extra classes. Vind 5 classes echt te weinig. Gelukkig heb ik nu al 2 extra classes in het begin.
Weet iemand trouwens wat die 4 symbooltjes rechts onderin je mw3 tag betekenen? Een groen stipje en een paar emblems, maar geen idee waarom die daar staan.
Ja klopt, die heb ik ook niet en kwam er maar niet achter welke CoD dat was omdat ik dacht dat WaW ouder is dan CoD4
waarom heb ik hier nog niemand over de MP7 (laatste smg) gehoord ? Goddamn wat een gruwelijk fijn wapen is dat Beste potje domi tot nu toe mee gedraaid 13 caps, 38 kills,11 deaths. Heb ook een paar Clan invites verstuurd. Als je er ook in wil roep je maar
haha ik gebruik dat wapen ook, je wint alles van dichtbij en soms maak je er nog een longshot mee, hij is bijna net zo goed als de mp9(secondary) daarmee heb ik al bijna 500 kills