Idd, en dus ook de reden dat je m weinig speelt. Iedereen vote voor de andere als die aan bod dreigt te komen.
Vind het voten op die maps wel jammer. Speel nu 4/5 constant... Had liever het oude systeem van wegvoten en dan een random nieuwe krijgen. Dome vind ik bv gewoon een kut map, maar moet ik wel 1/4x spelen
Wanneer komt het eerste double xp weekend? Had 1 prestige token van vorige edities en heb die aan 2 uur double xp besteed, maar dat was zo voorbij
Het is opzich wel flex dat als je met clanlevel, op elite, een bepaald level bent. De hele clan een aantal uur dubbel xp krijgt. Ik hoorde namelijk dat als je clan lvl 50 is, dat je 10 uur dubbel xp krijgt voor de hele clan. Dit krijg je ook op lagere lvls, maar weet niet precies welke en hoeveel!
Netjes! Ik heb nu volgens mij 1,5 uur gespeeld deze prestige. En ben lvl 25. Dus dat is een beetje hetzelfde!
Damn, - speel je veel challenges vrij of zo? - wissel je vaak van wapen? - maak je 30 kills per potje? Speel nu 1 dag en 3 uur en zit pas op level 74
Ik speel Team Defender. Veel challenges niet echt, alleen die van mn eigen wapen. Ik ga door totdat ik Hybrid Sights heb, die complete ik en dan naar t volgende wapen
Deze game gaat mij nog eens een joystick kosten. Damn, wat erg Gisteren constant het "ik-sta-eigenlijk-achter-een-muur-van-60-meter-dik-maar-ga-toch-dood" en "ik-schiet-met-lucht" gebeuren. Werd er schijtziek van.
Je ziet ook meteen het nadeel van die PP90M1; je doet er lang over om die eerste gast te killen. Dat ding heeft gewoon geen afstand. Ik gebruik hem altijd voor close range maps als Arkaden en Dome, maar voor andere maps toch liever een AR als primary.
Ik werd gisteren trouwens uitgenodigd voor een game met vrienden, zit ik erin, kan ik helemaal m'n eigen classes niet kiezen. Was ook iets van Drop Zone of zo, had ik ook nog nooit van gehoord...
Oke. Wel gek dat ie dan mijn classes vergeet. Maar waarschijnlijk kun je dan alles kiezen en houden ze geen rekening met je level.