Ik blijf lekker lvl 1. Tuurlijk zit er een uitdaging aan om te blijven levelen. Maar ik speel het te weinig om meedere keren op 80 te komen. En het grote voordeel vond ik de extra classes. Maar die zijn er genoeg nu. Zeker met extra prestige tokens... Wat overigens wel goed is is dat je een wapen mee mag nemen. Maar speel je dan op een vroeg level de attachments al vrij?
Je hebt alleen het wapen. Dus het is puur je wapen level dat jezelf omhoog moet werken. Je kan ze dus vroeg vrij spelen
Zijn er ook mensen die terug zijn gegaan naar Black ops omdat ze MW 3 vonden tegenvallen? Ik ga dit zelf wel doen namelijk.
Ben ik even blij dat ik me ingehouden heb om deze te kopen , heeft me waarschijnlijk een hoop frustraties en spijt gescheeld
Ik heb er geen spijt van want vond de SP vermakelijk en de co-op ook erg leuk en weet vrijwel zeker dat ik de MP ook nog wel ga spelen over een paar maandjes. Maar ik heb wel een beetje spijt van het feit dat ik meteen de hardened edition met een jaar elite heb gekocht
Ik speel op het moment beiden maar ik heb het toch meer naar mijn zin met Battlefield. Er zijn op het moment erg veel dingen waar ik me aan stoor ( lag en gameplay ), en ik frustreer me eigenlijks elke avond wel een aantal keren als ik dit spel speel. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik hem zal houden of ga verkopen. Met dit gezegd te hebben, ik vind Battlefield 3 ook niet alles en het is zeker niet het grote vervolg op Battlefield 2 maar mijn problemen met de game zijn lang niet zo frustrerend als met MW3.
Ik heb niets problemen met de mp van mw3. Bij mw2 bijvoorbeeld had ik veel last van lag en de servers maar hier kan ik altijd meteen en zonder probleem spelen.
... Ik word er echt schijtziek van!Schiet je iemand een salvo kogeltjes in z'n lijf, ga jezelf dood.In de Killcam zie je jezelf helemaal niet schieten.Pfffff, dit is echt zo verrot!
idd daar stoor ik me ook mateloos aan, en aan al die slechte maps met vreemde spawnpoints er is eigenlijk niet een map die ik nou echt goed vind in mw3 snap ook niet hoe ze het zo hebben kunnen maken...
Werkt het nou eindelijk dan? /Edit: Kan gewoon is zonder problemen de site of de App gebruiken. Ik heb een Founder dinges. Dus als ik join krijgt de clan 500XP. Doe is inviten dan
Edjuuuuh heeft een invite gestuurd, heb het geaccepteerd en volgens mij kan je al voor sommige evenementen jezelf aanmelden. Wat betreft het levelen van je clan, dat weet ik nog niet, maar niet geschoten is altijd mis toch!