meh, ik heb nog geen token gebruikt Sterker nog, ik heb mn founder status nog niet eens geactiveerd, of gaat dat vanzelf?
Heb je de Elite lidmaatschap geactiveerd ? Zo ja, dan gaat het automatisch. Als je dat niet hebt gedaan kan je geen Founder meer worden. Het moest namelijk voor 30 nov geactiveerd worden.
Wat is dat precies? Heeft dat iets te maken met dat Elite dat je gratis kan downloaden in het beginscherm?
Ik krijg het maar NIET voor elkaar om de challenge te halen waarbij je één enemy moet stukken en er 2 moet uitschakelen Elke keer stuck ik er één in een groep, maar killed m'n team-maat hem ...
Elite heb ik al wel geactiveerd. Op de enige avond tot nu toe dat ik de MP gespeeld heb :/ Zo raar hoe ik ineens van mn CoD verslaving af ben, ging dat met roken maar zo makkelijk
Komt vanzelf weer een keer, op dit moment is het vooral BF3 en Skyrim. Tegen de tijd dat ik die twee zat ben gaat het vanzelf weer eens kriebelen
Die lukt me meestal wel. Alleen die van dat je een teammate moet stucken en dan een enemy killen. Het is wel makkelijk met een iemand in de party, maar het is alsnog kut.
In MW2 had ik bijna alle challenges gehaald. Weet nog van toen dat ik de meeste haalde door gewoon games te spelen met de juiste setup/gear om ze te kunnen halen. Toen ik ze probeerde te halen lukte het nooit. Meestal haalde ik ze 'per ongeluk'. Laatst in MW3 wilde ik een daily halen door iemand met 'direct impact' te killen. Denk je dat het lukte? Zelfs als ze stil stonden en ik stond achter ze mislukte het zelfs >< Terwijl het voor de challenge het regelmatig 'per ongeluk' lukte.
Ik zat gister de hele tijd met lage levels in het potje, dus ik dacht huh... Hoe kan dit? Maar het is natuurlijk kerst, dus dan krijgen al die Amerikaanse mannetjes mw3
Team deathmatch speel je alleen maar tussen 1 t/m 40'ers en soms zit er nog wel eens een 2e prestige bij of iets Teminste, zulke potjes heb ik altijd als ik TDM wil gaan spelen.