1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat LIJKT zo. Volgens mij speelt hij echt met een gigantisch "noob" team. Valt ook op. Mensen "kruipen" door het level heen en komen constant terug naar hem om de "revenge" kill te halen.

    Heel veel mensen roepen dat die Striker overpowered is. Geloof me, dat is gewoon niet zo. Ding schiet NET iets te langzaam.
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Toch blijf ik erbij dat hij een voorsprong heeft van minimaal een halve seconde. Geen enkele tegenstander die hij killt maakt, op zijn scherm, ook maar een beweging in de richting van dat zij hem ook zien. Terwijl deze mensen hem op hun eigen scherm wel zagen en misshien zelfs op hem schoten. Dit gebeurd mij ook gigantisch vaak. Ik wil niet opscheppen, maar in eerdere CoD's is voor mijzelf wel gebleken dat ik een aardige reflex en accuracy heb. In MW3 word ik echter vaak gekilled terwijl ik nog net de kans krijg om te richten. Als ik dan vervolgens de killcam terug kijk sprint mijn poppetje gewoon keihard door alsof ik de tegenstander niet eens heb gezien. Of dat ik op mijn beeld toch duidelijk kogels heb afgevuurd en op de killcam helemaal niets. En dat gebeurd in mijn ogen in dit filmpje ook erg vaak.
    En misschien is de Striker niet eens zo overpowered, maar als je een voorsprong hebt en vooral close-range dan is hetuiteraard net iets makkelijker. Tegen de tijd dat ik met een achterstand mijn UMP heb gericht, en vervolgens 2-3 kogels heb afgevuurd lig ik natuurlijk allang gestrekt als ik een gozer tegenkom met een voorsprong+striker.
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen de Elite mobile app geprobeerd?
    Wat vinden jullie ervan?

    Ik vind het matig, dit komt doordat ik van Elite in het algemeen teveel had verwacht.
    Mijn ergste ergenis vind ik de snelheid, zowel op de apps als op pc.
     
  4. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Mobiele app nog niet geprobeerd, zou ook niet weten wat ik ermee zou moeten. Als ik iets wil zien kijk ik wel thuis op de pc.

    Over de snelheid, als ik via internet Explorer inlog is die zo traag en kan ik op sommige opties niet klikken of niet eens zien. Als ik inlog via opera dan werkt elite bij mij wel goed en snel (genoeg).
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Schiet inderdaad net iets te langzaam, heb vaak genoeg dat ik net een kogel te kort kom om iemand te killen.

    Kijk maar eens wat meer filmpjes van deze gast, hij is gewoon gestoord goed!
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    En in het achterhoofd houdend dat hij van de 100 games hoog uit 1 game heeft waarbij dit lukt. Teminste dit is bij mij zo. :9 Af en toe heb ik ook dat alles lukt en mee zit. Maar soms nog geen potje later en dan lijk ik wel een verschikkelijke noob die nog nooit CoD heeft aangeraakt.
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zeg niet dat hij niet goed is. En daarbij kan hij zijn router/internet instellingen zo hebben aangepast dat hij altijd een voorsprong heeft.

    Lag compensation _O_
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dan ben ik wel heel benieuwd hoe dat moet...
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Me 2 :eek:
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Damn ... wat krijg je veel "haat-berichten" van mensen als je de MK14 gebruikt. Overpowered dit, je bent een noob, ik hoop dat je moeder k*nker krijgt.

    Fijn hoor! :emo:

    Gebruik gewoon sinds gisteren de MK14 met Kick en een Silencer erop. Heerlijke gun alleen je eerste schot moet raak zijn. Snap heel dat gebeuren soms niet.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad, gaat helemaal nergens over...
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik de m16 met rapidfire, HC only, vind ik zelf net iets beter dan de MK14.. Alleen beide ironside's zijn ruk..
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Berichten over k*nker reporten. Wat een kut kinderen.
     
  14. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha heeeel herkenbaar!


    Ik schiet meestal met de Type 95, red-dot-sight & stability erop, erg fijn knallertje die type :)
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren 3 MOAB'S gehaald waarvan 2 op dome :) M4 met attachements, red dot en silencer. Heerlijk gewoon.

    10de prestige binnen 8 dagen gehaald
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nice ! Ben 1 keer tot 20 kills gekomen verder ook niet :x

    Welke gun bedoel je met de M4 trouwens ?
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    M4A1 en potjes waren zeker nice flavour \o/
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    CoD doet fucked up online. Disconnect de hele tijd. Ook leaderboards doen space. Sta normaal nr. 320 van de wereld met domination en nu 3 miljoen 8)
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Robert Bowling @fourzerotwo 31m Reply Retweet Favorite · Open
    #MW3 PSA: The "damage" proficiency exploit is already fixed in the next patch. We're now tracking anyone abusing it and will ban offenders.

    Robert Bowling @fourzerotwo 26m Reply Retweet Favorite · Open
    The exploit allowed you to assign Damage proficiency to primary weapon classes that didn't have it available. No way to do it by accident.
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Net m'n 3e MOAB gehaald op Hardhat, ging opeens echt snel. Had hem volgens mij in 2 1/2 minuut. Had hem opeens, best relaxed. Overigens met Striker gehaald!
     

Deel Deze Pagina