Ik heb je zin 3x achter elkaar moeten lezen voordat ik het pas snapte wat je bedoeld. Bij de strike package moet je de kills achter elkaar maken, zonder dood te gaan. Bij de Support package telt het totaal aantal kills of je nu dood gaat dat maakt verder niet uit.
Ooh sorry. Maar bij assault heb je leukere dingen om mensen te killen en bij die andere niet. Ps Heb je miss zin Om met mij special ops te doe .
Heb geduld .. niet iedereen heeft elke dag vrij. De mensen hier komen vanzelf op je verzoek af, of niet.
dus dat, erg irri om steeds te blijven vragen. ben nog steeds bezig met me zoektocht naar een lekkere silenced wapen, cm901 en acr beide geprobeert maar is nog steeds niet echt lekker. ook de g36c, die was wel ok maar nog niet goed genoeg. ak moet ik nog proberen maar heb ik nog niet unlocked nu. iemand nog andere suggesties
PP90M1 + Extended Mags + Kick = RAPE. G36C + Silencer + Kick = RAPE. Ik vind beide guns echt heerlijk. Die G36C moet je leren gebruiken ...
m4 ben ik nu mee bezig, moet ff silencer unlocken, en dan testen. PP90M1 is te zwak op grotere afstanden, zonder silencer is het me favoriete wapen. G36C vind ik tot nu toe idd het best werken met silencer. snap echt niet wrm alles zo ruk moet zijn met silencer, erg zonde want is gwn lekker om te flanken PP90M1 + rapidfire + extended mags = pas echt die shit
Omg gister die juggernaut in een pakje gekregen. Stond bij de B vlag op mission en ze kwamen vanaf A steeds domweg op me af rennen 23 kills
3de geworden met die ELITE operations \o/ https://elite.callofduty.com//compete/operations/view/517 En de prijs is: Call of Duty ELITE Messenger Bag